Šiuo metu “Swedbank” susiduria su techniniais sutrikimais, dėl kurių jų paslaugos veikia su pertrūkiais arba išvis neveikia. Tai reiškia, kad klientai gali susidurti su sunkumais jungiantis prie internetinės bankininkystės, atliekant mokėjimus ar naudojantis kitomis finansinėmis paslaugomis interneto banke.
Ši situacija nėra išskirtinė, nes pastaraisiais mėnesiais buvo užfiksuota keletas tokių techninių problemų, kurios paveikė internetinės bankininkystės paslaugas.
Swedbank komentaras
“Šiuo metu galimi banko sistemų sutrikimai, dėl kurių banko paslaugos veikia su pertrūkiais. Mūsų IT komanda dirba, kad sutrikimus pašalintų kuo greičiau. Atsiprašome dėl galimų nepatogumų.”
Techniniai sutrikimai gali įvykti netikėtai, tačiau bankai ir jų IT komandos stengiasi užtikrinti, kad tokie incidentai būtų sprendžiami operatyviai ir su minimalia įtaka vartotojams.