Gali būti sunku patikėti, bet „Google Ads reklama“ egzistuoja jau 24 metus.
Per šį laikotarpį ši skaitmeninė reklamos platforma tapo ypač vertinga, kai kurios įmonės teigia, kad tai būtinas reklamos įrankis verslams. Mokėdami už reklamą „Google“, galite atsisakyti laiko ir pastangų, reikalaujamų paieškos sistemos optimizavimui – SEO, ir iš karto padaryti savo prekės ženklą pastebimą naudojant atitinkamus paieškos terminus per „Google“ susijusias platformas, tokias kaip „YouTube“, išorinės svetainės ir pan.
Nuo tada, kai „Google“ mokamos reklamos pirmą kartą pasirodė, rinkodaros peizažas smarkiai pasikeitė. Atsirado daugiau reklamos galimybių. Atsirado daugiau rinkodaros strategijų. Ar šiandieninėje dienų eroje vis dar yra vietos „Google“ mokamai reklamai?
Google vis dar pirmaujanti paieškos sistema
Bandant atsakyti į klausimą ,,Ar vis dar verta naudoti Google ads”, pirmiausia reikia apsvarstyti apie šios paieškos sistemos populiarumą. Kaip jau tikriausiai žinote, „Google“ išlaikė savo dominavimą paieškos sistemų srityje.
Remiantis 2023 m. kovo mėnesio statistika, „Google“ pasauliniu mastu turi milžinišką 85,53% rinkos dalį darbastalių paieškos sistemose. Šis procentas išauga iki 95,91% mobiliųjų įrenginių atveju.
Beveik kiekvienas naudojasi „Google“. Tai taip pat neapima visos „Google“ ekosistemos, įskaitant „YouTube“, kuri dar labiau išplečia jos pasiekiamumą. Rezultatas: lieka didelė auditorija, kuri gali atrasti jūsų mokamus „Google Ads“ reklamines kampanijas.
Padeda pasiekti tikslinius klientus
Puiki priežastis naudoti ,,Google reklamą”, nes Jūsų paslaugos arba prekės bus pateikiamos tikslingai auditorijai. Tarkime Jūs teikiate santechnikos paslaugas, todėl Jūsų reklamos kampanija bus atvaizduojama tik tiems asmenims, kuriems yra reikalingos santechniko paslaugos.
Tinka bet kokie biudžetai
Dažnas klausimas kurį gauname iš klientų – ,,Kiek kainuoja Google reklama” ? Tačiau biudžetas nėra nustatytas, Jūs galite per mėnesį reklamai išleisti nors ir 50 eurų. Jūs turite pasirinkti savo dienos biudžetą, kurį norite išleisti. Tačiau reikėtų paminėti, kad norint tikslingai išleisti savo reklamos biudžetą, būtina, kad Jūsų reklamą sukurtų profesionalūs specialistai ir ją nuolatos administruotų, kad nepritrauktumėte nereikalingos auditorijos.
Nėra paspaudimų – nieko nemokate
Jeigu Jūs startuojate su savo reklamos kampanija ir niekas nepaspaudžia ant Jūsų reklamos, tuomet Jūs nemokėsite nei euro. Todėl Jūs tikrai neišleisite pinigų be jokios priežasties. Už ,,Google” reklamą mokėsite tik tuomet, kai bus sugeneruojami paspaudimai.
Greiti rezultatai
Jei kada nors esate atlikinėję SEO, žinote, kad rezultatus pasiekti užtrunka ilgai. Taip pat yra daug skirtingų veiksnių – įskaitant tuos erzinančius „Google“ reitingų atnaujinimus – kuriuos reikia įtraukti į sėkmės lygtį.
Su „Google Ads“ situacija yra kita. Taip, reikia padirbėti, kad sukurtumėte efektyvias reklamas – mūsų specialistai turi ilgametę patirtį ir gali Jums padėti. Tačiau palyginti su SEO, kur reikšmingas organinis srautas gali pasirodyti tik po kelių mėnesių, galite pradėti matyti akimirksniu padidėjusį srautą per kelias dienas.