“BMW M” elektromobiliai bus garsesni už griaustinį: bendrovė planuoja, kad jie skleis garsą kaip automobiliai su vidaus degimo varikliais

BMW M3 2025 koncepcija

BMW M padalinio vadovas Frankas van Meelis interviu “Top Gear” pranešė apie bendrovės planus naudoti imituojamą pavarų perjungimą ir dirbtinį variklio garsą, panašų į tą, kurį “” naudoja “Ioniq 5 N 2025” modelyje.

Pasak F. van Meelio, toks metodas leidžia vairuotojams gauti grįžtamąjį ryšį apie automobilio veikimą lenktynių važiavimų metu, nors elektromobiliams nereikia kelių greičių pavarų dėžių.

F. van Meelis pažymėjo, kad vien tik elektriniame automobilyje su viena pavara ir be garso vairuotojui sunku suprasti, kokiu greičiu jis važiuoja. BMW M panašias technologijas diegia jau kelerius metus, tačiau “Hyundai” pirmoji įdiegė imituojamą pavarų perjungimą savo “Ioniq 5 N” automobilyje.

Buvo išgirta ir dirbtinių variklio garsų koncepcija. BMW M svarsto galimybę sukurti kažką panašaus, su sąlyga, kad garsai neatrodys “netikri” ir bus sinchronizuoti su vairuotojo veiksmais.

Šiuo metu M padalinys kuria elektrinį M3 atitikmenį, paremtą naujos kartos BMW “Neue Klasse” platforma. Tikimasi, kad šis debiutuos 2026 arba 2027 m. Van Meelis pažadėjo, kad naujasis modelis pranoks visus ankstesnius bendrovės kūrinius.

Išeiti iš AMP versijos