Ekspertai įspėja, kad lėktuvų bilietų kainos didės: kokia to priežastis

Skrydžių bilietai

Oro transporto bendrovėms toliau atsigaunant po visame pasaulyje nutrauktų skrydžių per koronaviruso pandemiją, sektoriaus vadovai teigė, kad yra keletas išlaidų, dėl kurių bilietų gali dar labiau išaugti. Šiais metais lėktuvu kainuos dar brangiau.

Ekspertų teigimu, kiekvieno turisto kito skrydžio kaina greičiausiai padidės. Tai teigia Tarptautinė oro transporto asociacija (IATA).

Viena iš pagrindinių priežasčių – reaktyvinių degalų kaina. Tai sudaro trečdalį oro transporto bendrovių išlaidų. Kainoms įtakos turės ir siekis mažinti anglies dioksido išmetimą ir konkurencija dėl nedidelio kiekio tvariųjų aviacinių degalų (SAF).

“Aviakompanijos ir toliau darys viską, kas įmanoma, kad kuo labiau kontroliuotų sąnaudas vartotojų naudai”, – sakė IATA generalinis direktorius Willie Walshas.

Kartu IATA prognozuoja, kad m. oro linijų pajamos turėtų pasiekti rekordines aukštumas – apie 1 trilijoną eurų.

Šiais metais lėktuvais skris 4,96 mlrd. keleivių, o bendros vežėjų išlaidos sieks 936 mlrd. dolerių (862 mlrd. eurų) – tai dar vienas rekordas. Tačiau taip pat tikimasi, kad šiemet ši pramonė gaus beveik 60 mlrd. dolerių (55 mlrd. eurų) pajamų.

Bagažas oro uostuose bus prarandamas rečiau

Tarptautinė oro transporto asociacija (IATA) taip pat nustatė naujas privalomas bagažo sekimo taisykles oro transporto bendrovėms. Naujoje ataskaitoje nurodoma, kad oro transporto bendrovės ir oro uostai naujomis taisyklėmis stengiasi sumažinti netinkamai tvarkomo bagažo skaičių.

Bagažo stebėjimas tapo privalomas keturiuose kelionės taškuose. Dėl geresnių technologijų ir stebėjimo bagažas taip pat turėtų būti greičiau grąžintas savininkui, jei jis vis dėlto pasiklysta.

Išeiti iš AMP versijos