Septynių vietų automobiliai yra universalūs: didelėms šeimoms papildoma erdvė yra naudinga, o mažos šeimos gali panaudoti papildomas sėdynes kaip lanksčią erdvę kroviniams, sulankstydamos arba išimdamos trečiąją eilę, kuri suteikia gerokai daugiau vietos daiktams laikyti nei tokie modeliai kaip RAV4.
Kai kuriuose modeliuose siūlomi penkių ir septynių vietų variantai, o kai kuriuose – net aštuonių vietų, pavyzdžiui, „Toyota Highlander”. Galimybė įrengti papildomas sėdynes neturi didelės įtakos šių modelių kainai, o penkiavietės ir septynvietės versijos dažnai kainuoja maždaug tiek pat.
Daugelyje vidutinio ir viso dydžio krosoverių montuojami įvairūs varikliai, įskaitant dyzelinius. Nėra vienos visiems tinkančios rekomendacijos dėl variklio pasirinkimo, nes vartotojų pageidavimai skiriasi.
Dyzeliniams varikliams būdingas geras žemo sūkio momentas, dinaminės savybės ir dažnai ilgesnis tarnavimo laikas. Tačiau variklio ilgaamžiškumo klausimas paprastai iškyla ne po 100-150 000 km, o po 250 000 km.
Nors istoriškai dyzeliniai varikliai buvo pranašesni už benzininius, dabartinės dyzelino kainos, kurios dažnai yra apie 10-15 % brangesnės už benziną, mažina galimą sutaupymą. Be to, dyzeliniams varikliams reikia didesnių techninės priežiūros išlaidų.
Benzininiai varikliai su turbokompresoriumi, nepaisant jų efektyvumo ir galios, yra sudėtingos konstrukcijos, todėl jų remontas, ypač nuvažiavus daugiau kaip 100 000 km, gali kainuoti brangiai. Tokių komponentų, kaip tiesioginio įpurškimo degalų purkštukai ir aukšto slėgio degalų siurbliai, padidina brangaus remonto riziką.
Atmosferiniai benzininiai varikliai, ypač didelės V6 konfigūracijos, pasižymi subalansuotu patikimumo ir aptarnavimo galimybių deriniu. Tačiau jų degalų sąnaudos nuo 18 iki 25 l/100 km gali patikti ne visiems vartotojams.
Septynviečiai krosoveriai yra įvairių kainų kategorijų, o aukščiausios klasės modeliai kainuoja brangiau dėl tokių veiksnių kaip prekės ženklo prestižas ir techninės priežiūros išlaidos. Biudžetinius variantus sudaro modeliai su mažesnės nei 150 arklio galių galios varikliais, pavyzdžiui, „Peugeot 5008” ir „Škoda Kodiaq”.
Vyresni nei dešimties metų senumo premium klasės modeliai gali būti siūlomi už priimtiną kainą, tačiau jų eksploatavimo išlaidos dažnai būna didesnės, o atsarginės dalys – brangesnės. Rasti patikimą premium klasės modelį gali būti sunku: kai kuriems modeliams, pavyzdžiui, BMW X7 ir „Audi Q7”, po 120-150 000 km ridos atsiranda sudėtingų variklio problemų. Lexus RX modeliai su patikimais varikliais yra gerokai brangesni.