“Facebook” planuoja kitą savaitę pakeisti savo bendrovės pavadinimą, kad jis atspindėtų jos orientaciją į metaverslo kūrimą.
“Facebook” keičia pavadinimą
Būsimas pavadinimo pakeitimas, apie kurį generalinis direktorius Markas Zuckerbergas planuoja kalbėti spalio 28 d. vyksiančioje metinėje bendrovės konferencijoje “Connect”, turėtų parodyti technologijų milžinės siekį būti žinomai ne tik dėl socialinių tinklų. Tikėtina, kad perženklinus prekės ženklą mėlynoji “Facebook” programėlė taps vienu iš daugelio produktų, priklausančių pagrindinei bendrovei, prižiūrinčiai tokias grupes kaip “Instagram”, “WhatsApp”, “Oculus” ir kt.
“Facebook” jau turi daugiau nei 10 000 darbuotojų, kuriančių vartotojams skirtą įrangą, pavyzdžiui, AR akinius, kurie, M. Zuckerbergo nuomone, ilgainiui taps tokie pat paplitę kaip išmanieji telefonai.
Pakeitus prekės ženklą taip pat būtų galima dar labiau atskirti futuristinį darbą, į kurį orientuojasi M. Zuckerbergas, nuo intensyvios “Facebook” kontrolės, kurią šiuo metu patiria dėl to, kaip šiandien veikia jo socialinė platforma. Buvusi darbuotoja, tapusi demaskuotoja, Frances Haugen neseniai laikraščiui “The Wall Street Journal” nutekino daugybę neigiamų vidaus dokumentų ir apie juos liudijo Kongrese. JAV ir kitų šalių antimonopolinės priežiūros institucijos bando suskaidyti bendrovę, o visuomenės pasitikėjimas tuo, kaip “Facebook” vykdo veiklą, mažėja.
Naujasis “Facebook” bendrovės pavadinimas yra griežtai saugoma paslaptis ir nėra plačiai žinomas net tarp visos jos vyresniosios vadovybės. Galimas pavadinimas galėtų būti susijęs su “Horizon” – vis dar neišleistos “Facebook-meets-Roblox” VR versijos, kurią bendrovė kūrė pastaruosius kelerius metus, pavadinimu. Šios programos pavadinimas neseniai buvo pakeistas į “Horizon Worlds” netrukus po to, kai “Facebook” pademonstravo bendradarbiavimui darbo vietoje skirtą versiją “Horizon Workrooms”.
Praėjusią vasarą M. Zuckerbergas įsteigė specialią metaverslo komandą. Neseniai paskelbė, kad AR ir VR vadovas Andrew Bosworthas bus paaukštintas į vyriausiojo technologijų vadovo pareigas. O vos prieš porą dienų “Facebook” paskelbė apie planus įdarbinti dar 10 000 darbuotojų, kurie dirbs su metaverslu Europoje.
Metaverslui “bus skiriamas didelis dėmesys, ir manau, kad tai tiesiog bus didelė kito skyriaus, kuriame internetas vystysis po mobiliojo interneto, dalis”, – šią vasarą “The Verge” žurnalistui Casey Newtonui sakė M. Zuckerbergas.
Padėtį apsunkina tai, kad nors pastarosiomis savaitėmis “Facebook” aktyviai propaguoja metaverslo idėją, ši sąvoka vis dar nėra plačiai suprantama. Šį terminą iš pradžių sukūrė mokslinės fantastikos romanų rašytojas Nealas Stephensonas, norėdamas apibūdinti virtualų pasaulį, į kurį žmonės pabėga iš distopinio realaus pasaulio.
Taip pat skaitykite: