“Ford” Europos rinkai pristatė naują savo gaminį: “Ford Kuga 2024”

Ford Kuga Facelift 2024 išorė / Ford nuotr.

Europos rinkai “” pristatė naująjį “Ford Kuga ”. Visureigis gavo atnaujintą “Active” paketą, įskaitant papildomą plastikinę kėbulo apdailą ir sidabrines apsaugines plokšteles, kurios suteikia papildomo patvarumo.

Be to, turi “Trail” režimą, kuris leidžia reguliuoti reakciją į gazo pedalą ir traukos kontrolę, kad būtų pagerinta trauka važiuojant per purvą, smėlį ir kitus nelygius paviršius.

“Kuga Active” gavo tamsaus medžio apdailą ant prietaisų skydelio ir durų panelių, taip pat išskirtines sėdynes. Europos rinkoje 2024 m. modelis taip pat bus siūlomas “Titanium” ir “ST-Line” apdailos lygiais su nedideliais stiliaus pakeitimais.

Ford Kuga Facelift 2024 vidus / Ford nuotr.

Pagrindinis pokytis – 2024 m. “Kuga” modelyje pereita prie “Ford” informacinės ir pramoginės sistemos SYNC4 su dideliu 13,2 colio jutikliniu ekranu ir 12,3 colio skaitmeniniu prietaisų skydeliu. Centrinė konsolė buvo supaprastinta, kad pagrindinės funkcijos būtų integruotos į didesnį ekraną.

Variklių gamoje nebeliko dyzelinių modelių. Bazinėje versijoje montuojamas 1,5 litro turbodyzelinis “EcoBoost” , išvystantis 148 arklio galias, kuris galią priekinei ašiai perduoda per šešių laipsnių mechaninę pavarų dėžę. Taip pat siūlomas hibridinis variantas su 2,5 l benzininiu varikliu ir elektros varikliu, kurio bendra galia priekiniais ratais varomoje versijoje yra 177 arklio galių, o visais ratais varomame modelyje – šiek tiek didesnė – 180 arklio galių.

Ford Kuga Facelift 2024 / Ford nuotr.

Naujojo 2024 m. “Ford Kuga” ypatybė – patobulintas iš tinklo įkraunamas su tuo pačiu 2,5 l varikliu. Jo maksimali galia siekia 240 arklio galių, t. y. 30 arklio galių daugiau nei “Escape PHEV” modelio. Šis variantas taip pat turi 18 arklio galių daugiau nei ankstesnis “Kuga PHEV” modelis ir naudoja patobulintą galios pasidalijimo automatinę pavarų dėžę.

Dabar “Kuga PHEV” iki 100 km/val. įsibėgėja per 7,3 sekundės, t. y. dviem sekundėmis greičiau nei anksčiau. Vilkimo galia taip pat padidėjo 30 proc. iki 2 100 kg. Dėl 14,4 kWh ličio jonų akumuliatoriaus baterijos maksimalus elektrinis nuvažiuojamas atstumas pagal WLTP ciklą yra 69 km.

Išankstiniai užsakymai jau priimami.

Išeiti iš AMP versijos