Europos rinkoje modelis pasirodys iki metų pabaigos ir, pavyzdžiui, Vokietijoje kainuos nuo 50 911 eurų. Asortimentą sudarys versijos su galiniais ir visais varomaisiais ratais, su “Extended Range” akumuliatoriumi. O maždaug 2025 m. pradžioje “Capri” žada papildyti supaprastintą versiją su “Standard Range” akumuliatoriumi, kurios kaina turėtų būti apie 45 tūkst. eurų.
Septintajame ir aštuntajame dešimtmetyje “Ford” gamino vidutinio dydžio kupė “Capri” pavadinimu, kuris buvo sumanytas kaip europietiškas “Mustang” atitikmuo. Naujasis “Capri” su šiuo automobiliu neturi nieko bendro. Pats pavadinimas tapo antrininku, reiškiančiu “Cool. Sportinis. Praeitis susitinka su ateitimi. Maištingas iki kaulų smegenų. Išmaniosios technologijos”. Pats automobilis, nors ir išlaikęs kupė tipo kėbulą, tapo krosoveriu. Pirkėjus vilios ryškios naujovės kėbulo spalvos, minimalistinis interjeras ir turtinga įranga.
Jau pirminėje versijoje “Ford Capri” turės 19 colių skersmens ratlankius, tarp priekinių sėdynių įrengtą “MegaConsole” skyrelį, kuriame telpa 15 colių nešiojamasis kompiuteris, šildomą vairuotojo sėdynę su masažo funkcija ir daugialypės terpės sistemą su 14,6 colio ekranu. Už papildomą mokestį bus siūlomos ergonomiškos pirmos eilės sėdynės, panoraminis stogas, salono apšvietimas ir “Bang & Olufsen” garso sistema su dešimčia garsiakalbių. Pagrindinį “Capri” elektroninių saugos sistemų rinkinį sudaro 13 elementų, įskaitant saugaus durų atidarymo ir kliūčių išvengimo funkcijas.
Yra dvi jėgainės – abi elektrinės. Pirmąją sudaro galinėje ašyje esantis elektros variklis ir 77 kilovatvalandžių baterija, antrąją – dviejų variklių sistema su 79 kilovatvalandžių baterija. Jų galia yra atitinkamai 285 ir 340 arklio galių, o nuvažiuojamas atstumas svyruoja nuo 592 iki 627 kilometrų. Visais ratais varomas “Capri” iki pirmojo “šimtuko” įsibėgėja per 5,3 sekundės, o varomas visais ratais – per 6,4 sekundės. Maksimalus greitis abiejų versijų yra vienodas ir siekia 180 kilometrų per valandą.