„Galaxy S24“ išmanusis telefonas pripažintas bestseleriu tarp visų „Samsung“ flagmanų

Visa Samsung Galaxy S24 linija

S serijos išmaniųjų telefonų flagmanai metai iš metų užkariauja pardavimų ir populiarumo viršūnes. O naujausia „” linija, regis, ne tik išlaiko tempą, bet ir pranoksta visus lūkesčius.

Samsung sėkmė pardavimuose

Remiantis naujausia „Counterpoint Research” ataskaita, „Galaxy S24” pardavimai per kelias pirmąsias savaites po paskelbimo visame pasaulyje buvo 8 proc. didesni nei pernai per tą patį laikotarpį parduotos S23 linijos. O kai kuriuose regionuose augimas dar įspūdingesnis – 28 % Vakarų Europoje, 22 % „” gimtojoje Pietų Korėjoje ir 14 % pagrindinėje JAV rinkoje.

Šią sėkmę galima paaiškinti keliais veiksniais. Pirma, „Samsung” pagerino savo flagmanų dizainą ir našumą, palyginti su ankstesne karta. Bendrovė taip pat padidino gamybą nuo 12 iki 13 mln. prietaisų, kad patenkintų numatomą paklausą. Galiausiai svarbų vaidmenį atliko ir agresyvi rinkodaros kampanija bei prieinamos kainos. Kalbant apie konkrečius modelius, neabejotinas lyderis buvo „Galaxy S24 Ultra”. Jis sudarė 52 % visų S24 pardavimų. Šis vartotojus vilioja galingu procesoriumi, ekranu, kurio dinaminis atnaujinimo dažnis siekia 120 Hz, patobulintu 200 megapikselių fotoaparatu ir „S Pen” rašiklio palaikymu.

Bazinis „Galaxy S24” modelis taip pat rodo gerus rezultatus – jo rinkos dalis sudaro 27 %. Tačiau „Galaxy S24+” pasirodė kiek mažiau populiarus ir jam tenka 21 % pardavimų. Matyt, daugelis pirkėjų pirmenybę teikia arba prieinamesniam baziniam modeliui, arba aukščiausios klasės „Ultra”. Galaxy S24 serija demonstruoja puikią dinamiką, pagal augimą gerokai aplenkdama ir Galaxy S22 modelius. Tai rodo, kad „Samsung” inovacijos ir rinkodara pasiteisino, o naujuosius flagmanus jau galima vadinti hitu. Ir panašu, kad konkurentams vėl bus sunku varžytis dėl aukščiausios klasės pirkėjų dėmesio.

Išeiti iš AMP versijos