BMW integruoja „Netflix” į savo automobilius su 2 ir 3 lygio autonominio vairavimo sistema. Be to, BMW aplenkė „Tesla” ir tapo pirmuoju automobilių gamintoju, gavusiu patvirtinimą sujungti 2 ir 3 lygio sistemas viename automobilyje.
BMW, kaip ir „Mercedes-Benz”, kai kuriose rinkose jau siūlo 3 lygio sistemas, tačiau naujajame 7 serijos BMW sujungti du autonominio vairavimo lygiai. 2 lygio sistema, vadinama „BMW Highway Assistant”, leidžia vairuotojams ilgesniam laikui atitraukti rankas nuo vairo. Ji gali veikti greitkeliuose važiuojant iki 130 km/val. greičiu. Įspūdingiausia „BMW Highway Assistant” dalis yra funkcija, kuri automatiškai keičia eismo juostas priklausomai nuo eismo situacijos. Norint patvirtinti juostos keitimą, vairuotojui tereikia pažvelgti į vieną iš šoninių veidrodėlių.
Vokietijoje ši sistema nuo šiol gali veikti kartu su „BMW Personal Pilot L3” sistema, kuri leidžia vairuotojams, važiuojant iki 60 km/val. greičiu, atitraukti rankas nuo vairo ir neatitraukti akių nuo kelio. Šiuo režimu vairuotojai gali skambinti, siųsti trumpąsias žinutes ir net transliuoti vaizdo įrašus, tačiau jie turi sugebėti per kelias sekundes atgauti automobilio kontrolę.
BMW atstovas sakė, kad bendrovė turėjo sukurti naują vartotojo sąsają, kad vairuotojai žinotų 2 ir 3 lygio sistemų skirtumus.
Kai kuriuose sedanuose už papildomus 6 000 eurų galima įrengti „BMW Highway Assistant” ir „BMW Personal Pilot L3” sistemas. Naujų automobilių savininkai, kurie jau gavo automobilius su 3 lygio sistema, nuo rugpjūčio mėnesio galės nemokamai naudotis „BMW Highway Assistant”. Šiuo metu unikalų sistemų derinį galima įsigyti tik Vokietijoje.