Vokietijos asociacijos TÜV automobilių ekspertai atliko analizę, siekdami nustatyti dažniausiai gendančius automobilius. Tyrimas apėmė ne senesnius nei dešimties metų automobilius, daugiausia dėmesio skiriant rimtų gedimų dažnumui ir vidutinei ridai, kurią jie nuvažiavo iki pirmojo tokio gedimo.
Buvo nustatyta 10 modelių, kurių ekspertai rekomenduoja vengti perkant.
Kokių automobilių geriau nepirkti?
- Renault Kangoo pasižymi dideliu rimtų gedimų skaičiumi – 37,5 %, o vidutinė rida – 137 000 km. Nors šis automobilis yra patogus ir populiarus, tačiau reikalauja didelių investicijų į remontą.
- Dacia Logan rimtų gedimų lygis – 36,2 %, o vidutinė rida – 134 000 km. Dacia Logan patrauklus dėl savo prieinamos kainos, tačiau dažnas remonto poreikis gali nustebinti tuos, kurie tikisi, kad šis automobilis bus patikimas.
- Hyundai Tucson turi 34,0 % rimtų gedimų, o vidutinė rida – 130 000 km. Hyundai Tucson savininkai turėtų būti pasirengę reguliariems vizitams į servisą.
- Mazda 5, kurio 33,0 % rimtų gedimų ir vidutinė rida 146 000 km, pasižymi erdvumu. Didelė rida gali lemti dažną remontą, todėl būsimieji pirkėjai turėtų į tai atsižvelgti.
- Nissan Qashqai gedimų dažnis yra 32,9 %, o rida – 136 000 km. Nepaisant bendros nuomonės apie patikimumą, Nissan Qashqai gali prireikti dažno remonto.
- Citroen C4 vidutinis gedimų dažnis yra 32,7 %, o rida – 120 000 km. Šis modelis traukia savo dizainu, tačiau savininkams gali sukelti problemų.
- Renault Twingo, kurio gedimų dažnis 32,0 % ir rida 103 000 km, nepaisant kompaktiško dydžio, reikalauja dažno dėmesio.
- Peugeot 207 gedimų dažnis yra 31,9 %, o vidutinė rida – 107 000 km. Pirkėjai turėtų apsvarstyti galimus remonto darbus.
- Volkswagen Fox gedimų dažnis yra 31,8 %, o rida – 105 000 km. Šis „Volkswagen“ gali dažnai gesti, nepaisant markės.
- Didžiausią vidutinę ridą – 186 000 km – turinčiam „Ford Galaxy“, kurio gedimų dažnis 31,7 %, gali prireikti dažno remonto, ypač esant tokiai ridai.