“Wrangler” forume pasirodė informacija, kurioje pardavėjai nurodo, kad laukia specialios “atsisveikinimo” serijos “Rubicon 392” visureigių su 6,4 l HEMI varikliu. Be to, kiekvienas pardavėjas turės tik po vieną “Wrangler Rubicon 392 Final Edition”. Logiška manyti, kad paskutinės serijos visureigiai bus brangesni už standartinį “Wrangler Rubicon 392”, kuris kainuoja 92 140 JAV dolerių.
Jeep Wrangler Rubicon 392 su V8 varikliu Amerikos rinkoje pasirodė palyginti neseniai – 2021 m. Šis modelis pirmą kartą gavo aštuonių cilindrų variklį, ir šis variantas vis dar yra galingiausias šeimoje. Po šio “Wrangler” variklio gaubtu yra 6,4 l HEMI agregatas, išvystantis 481 AG ir 637 Nm sukimo momentą; transmisijoje naudojama aštuonių laipsnių “TorqueFlite 8HP75” automatinė pavarų dėžė su rankiniu režimu ir mentelėmis, taip pat dviejų laipsnių pavarų dėžė su žeminimo diapazonu.
Dar viena šio visureigio ypatybė – sukimo momento rezervo funkcija, kuri sukuria sukimo momento rezervą pradedant važiuoti nuo dviejų pedalų. Ją “Wrangler” gauna iš 818 arklio galių “Dodge Challenger SRT Super Stock”. O “Jeep Grand Cherokee Trackhawk” pasiskolino pavarų perjungimo algoritmą, kuris suderina perjungimo strategiją su turima trauka. Todėl “Wrangler Rubicon 392” nuo vietos iki 60 mylių per valandą (97 km per valandą) įsibėgėja per 4,5 sekundės, o ketvirtį mylios (402 metrus) įveikia per 13 sekundžių.
Be viso to, kas išvardyta, “Wrangler Rubicon 392” sumontuotas “Mopar” pakabos pakėlimo komplektas (50 milimetrų pakėlimo), “Fox” vienvamzdžiai amortizatoriai su specialiais nustatymais, 35 colių išorinio skersmens padangos ir funkcinė oro įsiurbimo sistema su vandens separatoriumi.