Pagrindinė problema – akumuliatoriaus talpos sumažėjimas, kuris turi įtakos paleidimo srovei. Dėl aukštos temperatūros iš elektrolito išgaruoja vanduo, todėl sumažėja jo kiekis ir paveikiamos akumuliatoriaus plokštelės. Dėl to padidėja elektrolito tankis ir ant plokštelių nusėda druskos, o tai mažina srovės laidumą.
Norint apsaugoti akumuliatorių nuo aukštos temperatūros, rekomenduojama automobilį palikti pavėsyje, nes tiesioginėje saulėje kėbulo temperatūra gali siekti 50-60 laipsnių. Akumuliatoriaus šiluminių dangtelių naudojimas padės palaikyti 20-25 laipsnių darbinę temperatūrą.
Taip pat reikėtų reguliariai valyti akumuliatoriaus korpusą nuo dulkių ir kitų teršalų. Jei ant gnybtų pastebėjote oksidacijos požymių, išvalykite juos ir naudokite grafitinį tepalą, kad išvengtumėte tolesnės oksidacijos.
Svarbu reguliariai tikrinti akumuliatoriaus įkrovos lygį. Normalus atviros grandinės įtampos lygis yra 12,7 V, o mažiausias leistinas įtampos lygis – 12,5 V. Jei įtampa sumažėja, akumuliatorių reikia įkrauti, kad ateityje nekiltų problemų užvedant automobilį ir jo sistemas.