Automobilių pramonės pasaulyje dyzeliniai varikliai visada traukė dėmesį dėl savo ekonomiškumo ir efektyvumo.
Naujausi tyrimai ir analizės rodo, kad dyzeliniai varikliai, palyginti su benzininiais, pasižymi tam tikromis savybėmis, dėl kurių yra patrauklesni vairuotojams ir automobilių gamintojams.
Viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl dyzeliniai varikliai laikomi ekonomiškesniais, yra didelis jų suspaudimo laipsnis. Dyzeliniuose varikliuose oras suspaudžiamas tiek, kad degimo kameroje temperatūra yra pakankamai aukšta ir degalai užsidegtų savaime, nenaudojant uždegimo žvakės. Dėl to dyzeliniai varikliai iš kiekvieno kubinio colio degalų išgauna daugiau energijos, todėl galiausiai sunaudojama mažiau degalų.
Svarbus vaidmuo tenka ir degalų bei oro mišinio kokybei. Dyzeliniuose varikliuose degalai įpurškiami tiesiai į degimo kamerą, kai suspaudžiamas oras. Taip gaunamas efektyvesnis mišinys ir užtikrinamas pilnesnis degimas, o tai taip pat prisideda prie didesnio degalų naudojimo efektyvumo.
Galiausiai svarbus vaidmuo tenka ir degalų tankiui. Dyzelinių degalų tankis yra didesnis nei benzino, todėl kiekviename litre yra daugiau energijos. Tai suteikia dyzeliniams varikliams pranašumą galios ir efektyvumo požiūriu.
Taigi dėl didelio suspaudimo laipsnio, mišinio kokybės ir tankio dyzeliniai varikliai ir toliau išlieka patrauklus pasirinkimas vairuotojams, ypač tiems, kurie vertina efektyvumą ir veiksmingumą. Ateityje, nuolat tobulėjant technologijoms ir gerinant gamybos procesus, galime tikėtis dar didesnės dyzelinių variklių naudos automobilių pramonėje.