Automobilio oro kondicionierius per vasaros karščius gali būti tikras išsigelbėjimas, tačiau kai kurie vairuotojai vengia juo naudotis. Kartais jų nerimas yra pagrįstas, nes šis prietaisas papildomai apkrauna variklį ir didina degalų sąnaudas. Tačiau būna atvejų, kai geriau įjungti oro kondicionierių.
Visų pirma, ekspertų teigimu, geriau palikti įjungtą salono vėsinimą spūstyje. Jei variklis veikia neįjungus oro kondicionieriaus, jis įkaista iki maksimalios temperatūros, po to įsijungia ventiliatorius. Esant tokiai situacijai, variklis veikia maksimalioje darbinėje temperatūroje. Manoma, kad pavojaus tai nekelia, tačiau padidėja tepalo suodžių ir stūmoklio žiedų bei vožtuvų “pridegimo” pavojus.
Specialistai aiškina, kad įjungus oro kondicionierių ventiliatorius įsijungia daug dažniau arba veikia nepertraukiamai, aušindamas variklį. Taip variklis išlaikomas saugioje temperatūroje.