Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Lietuviai noriai perka atpigusias prekes: kai kurių prekių spalį nupirko net keliolika kartų daugiau nei įprastai

Pranešimas spaudai

Pasak prekybos tinklo „” atstovų, spalio mėnesį lietuviai iš lentynų šlavė gėrimus, makaronus ir dešreles – viliojosi itin patraukliais akcijų pasiūlymais ir išties juokingomis prekių kainomis. Tokį pirkėjų dėmesį traukia prekybos tinklo „Maxima“ skelbiami „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymai, kurių metu pirkėjai kas mėnesį gali įsigyti garsių prekinių ženklų produktų už daugiau nei perpus mažesnę kainą.

„Prekybos tinklo pirkėjai labai aktyviai naudojasi „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymais, kurie populiarias ir žinomų prekių ženklų prekes leidžia įsigyti už itin mažą kaina. Matome, kad tokia galimybė mūsų klientams yra aktuali ir patraukli, tad ir toliau kas mėnesį pateiksime itin mažos kainos pasiūlymų mūsų pirkėjų mėgstamų prekės ženklų prekėms, kurių daugelį galima įsigyti su 50 proc. nuolaida ir daugiau“, – sako Marius Tilmantas, prekybos tinklo „Maxima“ Pirkimų departamento vadovas.

Spalį, pasinaudodami ypatingos kainos pasiūlymais su „“ lojalumo kortele, pirkėjai kur kas pigiau galėjo įsigyti tokių populiarių užsienio prekės ženklų „Lay‘s“, „Tarczynski“, „Twinnings“, „Pellini“ ar „Coca Cola“ produktų, o taip pat ir jau pamėgtų lietuviškų – mineralinio vandens „Vytautas“, „Biovela“ mėsos gaminių ar saldainių dėžutėse bei šokolado „Rūta“.

„Vytauto“ mineralinio nupirko net 19 kartų daugiau nei pernai

M. Tilmanto teigimu, spalio mėnesį pirkėjų labiausiai krypo į gėrimus „Coca Cola“ ir „Vytautas“, makaronus „Lamolisana“, dešreles „Tarczynski“ ir bulvių traškučius „Lay‘s“. Visus šiuos produktus spalį buvo galima įsigyti už išties juokingą kainą – daugiau nei perpus pigiau.

„Praėjusius du mėnesius vienas populiariausių mūsų pirkėjų pasirinkimų „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlyme buvo – jų įsigyta nuo kelių iki keliolikos kartų daugiau nei įprastai. Taip pat stebime, kad atėjus šaltajam sezonui ir vis daugiau laiko praleidžiant namuose, pirkėjai gręžiasi ir į tokius kasdienius maisto produktus kaip makaronai, ir į ilgiems rudens vakarams puikiai tinkančius užkandžius“,  – sako M. Tilmantas.

Prekybos tinklo duomenimis, vandens „Vytautas“ per beveik visą spalio mėnesį buvo nupirkta net 19 kartų daugiau nei tokiu pat laikotarpiu pernai, o vaisvandenių „Coca Cola“ – 6 kartais daugiau. Makaronų „Lamolisana“ pirkėjai įsigijo 9 kartais daugiau, o dešrelių „Tarczynski“ – 4 kartais daugiau nei praėjusių metų spalį.

Pasinaudodami „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymais spalį pirkėjai gerokai pigiau galėjo įsigyti ir mėsos bei duonos gaminių, ekologiško saulėgrąžų aliejaus, kavos, arbatos, prieskonių, saldumynų ar kūdikių sauskelnių.

Nuo spalio 31 d. iki lapkričio 27 d. prekybos tinklo pirkėjai gali perpus pigiau įsigyti prekės ženklo „Vileda“ prekių, taip pat greito paruošimo makaronų „Reeva“, šaldytų nevirtų krevečių uodegėlių, o „Ghee“ lydytą sviestą – net 56 proc. pigiau. Taip pat už juokingą kainą šį mėnesį galima įsigyti „Heinz“, „Merci“, „Lavazza“ ir kitų populiarių užsienio ir lietuviškų prekės ženklų produktų.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

Vidutinis reitingas / 5. Balsų skaičius:

Kol kas nėra balsų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Pasidalinkite šiuo straipsniu
Rašyti komentarą