Siekdama paspartinti rinkos augimą, „Nokia“ pristatė naują prekės ženklo identitetą. Norime pabrėžti, kad “Nokia” per pastaruosius 60 metų niekada nekeitė savo logotipo. Naujasis logotipas susideda iš penkių skirtingų formų, sudarančių žodį „NOKIA“. Skirtingai nuo ankstesnės mėlynos spalvų schemos, naujasis logotipas turi daugybę spalvų, priklausomai nuo jo paskirties.
„Nokia“ prekės ženklo keitimas atspindi naują bendrovės dėmesį verslo technologijų rinkai. Generalinis direktorius Pekka Lundmark paaiškino, kad ankstesnė sąsaja su išmaniaisiais telefonais nebėra bendrovės prioritetas. „Dabar esame verslo technologijų įmonė“, – interviu „Reuters“ sakė jis. Remdamiesi tuo, galime teigti, kad įmonė į išmaniųjų telefonų rinką negrįš.
Kai kurie iš jūsų gali manyti, kad „Nokia“ vis dar yra telefonų rinkoje, bet taip nėra. „Nokia“ prekės ženklu pažymėtus telefonus gamina „HMD Global“, o „Nokia“ pavadinimas yra tik prekės ženklas.