Pagaliau „Apple” pakomentavo, kodėl „iPhone 15 Pro” ekranas „išdega”

” paskelbė oficialų komentarą dėl ekrano išdegimo, kuriuo skundžiasi kai kurie „ 15 Pro” ir „iPhone 15 Pro Max” naudotojai.

„Apple” teigė, kad tokių problemų turinčių išmaniųjų telefonų savininkai gali kreiptis į oficialų aptarnavimo centrą, kad būtų atliktas testavimas. Jei parodys, kad tai aparatinės įrangos problema, bus pakeistas arba suremontuotas.

Kartu „Apple” neatmeta , kad kai kuriais atvejais ekrane likęs vaizdas yra sistemos klaidos rezultatas. Tokiais atvejais galite palaukti, kol bus išleistas atnaujinimas. Bet kokiu atveju, jei kyla problemų su išmaniuoju telefonu, jį galima grąžinti arba pakeisti per 14 dienų. Po to įsigalioja garantinio aptarnavimo sąlygos.

Pasidalinkite šiuo straipsniu
Autorius Donatas Varnas
KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius naujausių technologijų, žiniatinklio bei dirbtinio intelekto temomis. Susisiekti galite el. paštu: donatas@kaipkada.lt, bendras redakcijos telefonas: +370 695 72614
Išeiti iš AMP versijos