Reguliari automobilio techninė priežiūra leidžia išlaikyti jį geros būklės daugelį metų. Tačiau yra keletas dalykų, kuriuos gali pamiršti tiek patys savininkai, tiek automobilių, tiek net automobilių mechanikai.
1 vieta – degalų filtro keitimas
Daugelis automobilių turi degalų filtrus, kuriuos reikia keisti tam tikrais techninės priežiūros intervalais. Jų užduotis – sulaikyti nepageidaujamas šiukšles, plūduriuojančias degaluose pakeliui iš bako į variklį. Jei automobilių remonto dirbtuvių darbuotojai neįtaria su degalais susijusios mechaninės problemos, degalų filtrus jie paprastai visiškai ignoruoja.
2-oje vietoje – stabdžių suportų priežiūra
Stabdžių suportus galima apibūdinti kaip savotiškas „rankas”, kurios suima ir prispaudžia stabdžių trinkeles prie disko, taip sumažindamos rato sukimosi greitį. Mažieji hidrauliniai cilindrai ir sutepti slankiojantys kaiščiai valdo suporto prispaudimo judesius.
Idealiu atveju, kaskart keičiant stabdžių trinkeles, suporto laikiklis turėtų būti nuimamas ir išvalomas, tada pripildomas šviežio tepalo. Tačiau tai dažnai nedomina nei pačių automobilių savininkų, nei automobilį aptarnaujančių mechanikų.
3 vieta – padangų balansavimas
Automobilio techninės priežiūros elementas, kurį taip pat nuolat ignoruoja daugelis autoservisų. Jis atliekamas siekiant užtikrinti, kad padangos dėvėtųsi tolygiai. Ekspertai teigia, kad padangas geriau balansuoti kas 6 mėnesius arba kas 10 tūkst. kilometrų.
4 vieta – salono oro filtrų keitimas
Šios dalys skirtos filtruoti orą iš išorės prieš jam patenkant į vairuotojo ir keleivių erdvę. Jų viduje dažnai galima rasti lapų, šakelių, plaukų ir dar daug kitų daiktų, tačiau tikrinti jų švarą dauguma automobilių mechanikų laiko laiko laiko švaistymu.
5 vieta – priekinio stiklo valytuvų šepetėlių keitimas
Dar vienas akivaizdus bet kokios techninės priežiūros elementas, kuris neįdomus daugumai serviso darbuotojų. Ir ne veltui, nes tai tiesiogiai veikia automobilio saugumą. Laikui bėgant valytuvų šepetėliai pradeda trūkinėti ir nebeužtikrina tokio priekinio stiklo valymo lygio, kokio reikia lyjant stipriam lietui.
6 vieta – akumuliatoriaus gnybtų priežiūra
Dažnai atlikdami techninę priežiūrą automobilių mechanikai pamiršta patikrinti automobilio akumuliatoriaus gnybtus, todėl vėliau automobilis neužsiveda. Dažniausiai jiems valyti naudojamas vielinis šepetys, kuris nugremžia nešvarumus, o tada gnybtai užtepami specialiu hermetiku, kad būtų apsaugoti nuo drėgmės ir druskos poveikio.
7 vieta – durelių priežiūra
Durelių vyrių tepimas ir kanalų valymas dažniausiai yra neatliekamas. Surūdiję durų vyriai girgžda ir dėvisi, o nešvarūs nutekamieji vamzdžiai, skirti vandeniui nuo langų nuvalyti, pradės jį leisti į durų panelę.