Po didelio informacijos nutekėjimo apie dar nepristatytą „Sony” žaidimų konsolę „PlayStation 5 Pro”, „Insider Gaming” atskleidžia naujų detalių apie įrenginį, kuris greičiausiai jau yra žaidimų studijų rankose kūrimo rinkinių pavidalu. Dokumentuose „Sony” taip pat ragina kūrėjus palaikyti naująją PSSR mastelio keitimo technologiją, taip pat į žaidimus įtraukti arba pridėti daugiau spindulių sekimo efektų.
Tam tikrus kriterijus atitinkantys žaidimai gali būti parduodami su etikete „Trinity Enhanced”, kaip sakoma šiandien, o po konsolės išleidimo bus vadinami „PS5 Pro Enhanced”. Verta paminėti, kad tai ne pirmas kartas, kai „Sony” naudoja panašią rinkodaros idėją žaidimams patobulinti, nes anksčiau panašiai buvo žymimi patobulinti „PS4 Pro” skirti žaidimai.
Pasak pranešimo, šiuo konkrečiu žymeniu bus žymimi žaidimai, palaikantys PSSR ir užtikrinantys 4K ir 60 kadrų per sekundę vaizdo kokybę su papildomais arba patobulintais spindulių sekimo efektais. Be to, „Insider Gaming” paminėti dokumentai patvirtina, kad konsolėje bus įdiegta 28 % spartesnė atminties posistemė ir 45 % spartesnis GPU nei dabartiniame modelyje.
Taip pat pažymima, kad iš „PS5 Pro” nereikėtų tikėtis žadėtos 4K vaizdo kokybės ir 60 kadrų per sekundę visuose žaidimuose. Labai laukiamuose žaidimuose, pavyzdžiui, GTA 6, gali būti nelengva užtikrinti tokią patirtį, ypač atsižvelgiant į „Zen2” procesoriaus apribojimus. Sony nusprendė neatnaujinti procesoriaus architektūros ir tik 10 % padidins taktinį dažnį.
Pranešama, kad „Sony PS5 Pro” konsolėje bus įrengtas specialus „AMD Viola APU” su 8 „Zen2” branduoliais ir nauja RDNA3 grafika. Nors „Sony” nedidina sisteminės atminties kiekio, dabar ji veiks didesne nei 18 Gb/s sparta.
PS5 Pro išleidimo data dar nepaskelbta, tačiau gandai rodo, kad optimistiškiausias terminas – lapkričio mėnuo.