2025 m., po 19 darbo metų, „Red Bull Racing” neteks savo genialaus dizainerio Adriano Newey, sukūrusio visus komandos automobilius, įskaitant ir tuos, kurie atnešė Austrijos komandai kelis čempionų titulus. Specialistas nebedirba prie lenktyninių automobilių ir dabar visas savo pastangas sutelkia į RB17 – 1250 arklio galių aukštųjų technologijų trasos hiperautomobilį, kuris bus gaminamas labai ribotu tiražu tokių modelių žinovams.
Hiperautomobilis bus varomas 1 250 arklio galių hibridine jėgaine, kurios pagrindą sudarys benzininis turbininis V8 variklis ir „Formulės-1” stiliaus kinetinės energijos rekuperavimo sistema. Naujasis automobilis turėtų būti lengvesnis už „Aston Martin Valkyrie AMR Pro”, kurį taip pat suprojektavo Adrianas Newey, tačiau vis dar sunkesnis už kito puikaus „Formulės-1” dizainerio Gordono Murray Automotive T.50, kurį sukūrė kitas puikus „Formulės-1” dizaineris Gordonas Murray.
Hiperautomobilis pasižymės grubia aerodinamika ir daugeliu techninių sprendimų, kurie dėl reguliavimo apribojimų negali būti įdiegti „Formulės-1” automobiliuose. Automobilis nebus sertifikuotas važiuoti viešaisiais keliais ir jį bus leidžiama naudoti tik uždarose lenktynių trasose. Red Bull RB17 bus gaminamas 50 egzempliorių tiražu, kurie bus gaminami kelerius metus, po 15 automobilių kasmet.
Hiperautomobilis klientams bus pradėtas tiekti 2025 m. Automobilio kaina sieks mažiausiai penkis milijonus svarų sterlingų arba beveik 6 milijonus eurų. Dauguma dar net neparodytų automobilių jau išparduoti. Pasak 65 metų Adriano Newey, jis dirbs likusią sutarties su „Red Bull Racing” dalį įmonėje „Red Bull Advanced Technologies”, kad automobilis būtų baigtas iki RB17 premjeros Gudvudo greičio festivalyje 2024 m. liepą.