Variklių remonto ekspertas paaiškino, kokie pavojai tyko važiuojant mažu greičiu ir mažais variklio sūkiais

Remontuojamas automobilio variklis

Daugelis vairuotojų yra įsitikinę, kad važiavimas mažu greičiu ir mažais variklio sūkiais yra geriausias sprendimas siekiant taupyti degalus. Tačiau toks vairavimo gali sukelti netikėtų papildomų išlaidų. Variklių remonto ekspertas paaiškino, kodėl toks važiavimas kenkia vidaus degimo varikliams.

Dideliuose miestuose, kur nuolat susidaro spūstys, retai pavyksta padidinti variklio sūkius. Tačiau kartais, net ir miesto sąlygomis, tenka staigiai įsibėgėti. Tokiu staigaus veikimo režimu greitėjimo metu cilindrai pripildomi prisodrintu degalų mišiniu, o tai išprovokuoja didesnę detonaciją.

Šiuolaikiniai gali susidoroti su šia problema reguliuodami uždegimo sistemos algoritmą, tačiau šiuo atveju degalai visiškai nesudega, todėl susidaro suodžių ir užsikemša purkštukai.

Detonacijos pasekmės gali būti pražūtingos ne tik pačiam varikliui, bet ir svarbiausiems komponentams – pavarų dėžei ir sankabai. Paprastai pirmieji nukenčia stūmokliai ir alkūninio veleno įdėklai.

Be to, variklio sūkių dažnis veikia alyvos siurblio sukuriamą slėgį. Esant mažam sūkių dažniui, šis slėgis sumažėja, todėl natūraliai pablogėja variklio vidinių dalių tepimas. Alyvos „” daro neigiamą poveikį varikliui, pagreitindamas jo nusidėvėjimą.

Išeiti iš AMP versijos