Bendrovė „TikTok” testuoja, kaip vartotojai reaguos, jei kiekviename žiūrimame vaizdo įraše bus reklaminis elementas. Kalbame ne apie atskiras reklamines juosteles ar intarpus vaizdo įraše ar šalia jo. Bendrovė sugalvojo kai ką ypatingesnio.
Ką apie tai žinome
Nuo pat savo veiklos pradžios „TikTok” greitai patraukė viso pasaulio dėmesį – naudotojų skaičius jau seniai viršijo milijardą. „TikTok” visus vartotojus gerai išstudijavo ir dabar tiksliai žino, kas jums patinka, todėl greitai perėjo prie kito etapo – monetizacijos. Įmonė paleido programėlėje „reklamos” funkciją, tačiau ji kol kas veikia ne visose šalyse.
Kitas šios evoliucijos žingsnis bus bandymas jums ką nors parduoti su kiekvienu įrašu. TikTok” testuoja naują funkciją, kuri automatiškai identifikuos objektus vaizdo įrašuose ir skatins žiūrovus „susirasti panašių daiktų „TikTok” parduotuvėje”.
Rugsėjį pradėjusi veikti „TikTok Shop” parduotuvė greitai buvo užversta pigiomis, padirbtomis prekėmis. Tačiau internetinė prekyvietė yra pelninga, bent jau Jungtinėse Valstijose. Kol kas nuorodas į „TikTok Shop” prekes savo vaizdo įrašuose galėjo pateikti tik patvirtinti influenceriai ir prekių ženklai. Tačiau dabar viskas pasikeis, nes tai nebepriklausys nuo kanalo kūrėjo nuožiūros. Daiktų atpažinimo procesas bus visiškai automatinis kiekviename įkeltame vaizdo įraše, kuriame galima rasti bent kokį nors produktą – kosmetikos, drabužių, namų dekoro ir pan. Ši funkcija net nereikalauja, kad turinio kūrėjai žymėtų produktus.
Tikėtina, kad pagrindinį vaidmenį čia atliks dirbtinis intelektas, panašiai kaip veikia „Google Lens”, kai internete ieškoma panašių produktų. Bendrovė „TikTok” patvirtino agentūrai „Bloomberg„, kad šiuo metu testuoja šią funkciją su kai kuriais vartotojais, tačiau nežinoma, kada ji galėtų būti pradėta naudoti, jei bendrovė neatšauks savo planų dėl didelės auditorijos reakcijos. Internete nėra jokių ekrano nuotraukų, kurios parodytų, kaip tai veikia ir kaip įkyriai programėlė siūlo pirkti – ar tai būtų mažas mygtukas, ar aiškiai matomos nuorodos į tam tikrus vaizdo įrašo elementus.
Verta paminėti, kad šiandien turinio kūrėjai, kurie į savo vaizdo įrašus sąmoningai prideda nuorodas į „TikTok Shop”, gauna komisinius už prekių pirkimą. Tačiau neaišku, ar naudotojai gaus komisinius už prekes, kurias netyčia parduos dėl šios funkcijos – pavyzdžiui, dėvėdami drabužius, kuriuos galima įsigyti parduotuvėje, arba netyčia rodydami baldą fone.