„Xiaomi SU7“ elektromobilių pardavimai viršija lūkesčius

Xiaomi SU7 elektromobilis Ženevoje

Xiaomi SU7 elektromobilis Ženevoje

Bendrovė „“ viršijo pradinius savo pirmojo SU7 elektromobilio pristatymo tikslus. Šis rezultatas liudija augančią elektromobilių paklausą, ypač Kinijoje, ir dar labiau sustiprina „Xiaomi“, vieno iš pagrindinių automobilių pramonės žaidėjų, pozicijas.

Gegužės mėnesį „Xiaomi“ pristatė 8 646 SU7 vienetus, t. y. šiek tiek daugiau nei iš pradžių skelbta 8 630 vienetų. Elektromobilių gamyba spartėja – birželio mėn. bendrovė planuoja pristatyti daugiau nei 10 000 vienetų . Šį augimą bendrovė sieja su dviejų pamainų gamybos strategija, kuri buvo įgyvendinta siekiant patenkinti didėjančią SU7 paklausą.

Nuo pat savo pasirodymo kovo 28 d. „Xiaomi SU7“ sulaukė didelio dėmesio elektromobilių rinkoje. Iki gegužės pabaigos bendras SU7 pristatymų skaičius pasiekė 15 764 vienetus, o tai yra daug žadantis skaičius naujam elektromobilių rinkos dalyviui. Šie skaičiai apima ir patikslintus mėn. pristatymus, o tai rodo nuolatinį pardavimų augimą.

„Xiaomi“ debiutas elektrinių transporto priemonių rinkoje yra svarbus bendrovės diversifikavimo strategijos etapas. SU7 rodo „Xiaomi“ gebėjimą diegti naujoves ir prisitaikyti prie besikeičiančių vartotojų tendencijų, taip sudarant prielaidas būsimam augimui elektrinių transporto priemonių sektoriuje. Didėjant pasaulinei elektrinių transporto priemonių paklausai, „Xiaomi“ turi visas galimybes pasinaudoti šia tendencija.

Išeiti iš AMP versijos