„YouTube” bando naują interneto dizainą, bet naudotojams jis jau dabar nepatinka

Visai kitoks YouTube dizainas

Nors „” svetainės išvaizda per daugelį metų buvo atnaujinta, pagrindinių jos elementų išdėstymas ilgą laiką iš esmės nesikeitė. Dabar bendrovė nori viską apversti aukštyn kojomis ir jau testuoja naują dizainą. Pirmieji – tikrai nėra teigiami.

Kas naujo „YouTube”?

Bandomojoje versijoje pagrindiniai sąveikos elementai – patinka, nepatinka, dalijimasis, pridėjimas prie įrašo ir t. t. – perkelti į šoninę juostą, esančią dešinėje grotuvo pusėje. Vaizdo įrašo pavadinimas ir aprašymas, apie peržiūras ir paskelbimo , kanalo pavadinimas ir prenumeratos mygtukas – viskas, kas anksčiau buvo po vaizdo įrašu, taip pat perkelta ten pat. Ir atrodo, kad tai niekam nepatinka.

Apačioje, toje pačioje šoninėje juostoje, galite rasti nuorodas į produktus, jei autorius ką nors parduoda. O tada yra komentarų skiltis.

Toje vietoje, kur anksčiau buvo aprašymas, t. y. po vaizdo įrašų grotuvu, naujajame „YouTube” dizaine dabar daug ryškiau matomos rekomendacijos, kurios yra daug didesnės nei anksčiau.

Pirmieji naudotojai, išbandę atnaujinimą, sako, kad jaučiasi nepatogiai dėl to, kad dabar beveik nėra atskirties tarp žiūrimo vaizdo įrašo ir rekomendacijų, nes jos yra pernelyg arti viena kitos.

Kol kas reakcija į naująjį dizainą buvo daugiausia neigiama. Vartotojai labai garsiai reiškė savo neapykantą naujajam dizainui, o kai kurie net nurodė, kad dėl tokio atnaujinimo „YouTube” atrodo kaip kai kurios kitos vaizdo įrašų svetainės.

„YouTube” patvirtino, kad kol kas tai tik bandomoji versija. Šiuo metu ja gali naudotis labai ribotas žmonių skaičius. Atsižvelgiant į atsiliepimus, tikėtina, kad šis neperžengs finišo tiesiosios. Vartotojai gali oficialiai pateikti atsiliepimus apie pakeistą dizainą, todėl galite įsivaizduoti, kokių žinučių kūrėjai sulaukė pastarosiomis dienomis.

Išeiti iš AMP versijos