„YouTube“ rodys skelbimus ten, kur jų nesitikėsite

„YouTube“ ir jos reklama

Po daugelio metų, kai „“ buvo nepelninga, pagaliau pradėta gauti pelno. Tam įtakos turėjo kova su reklamos blokavimu. Tačiau, žinoma, prie to daug labiau prisidėjo didėjantis pačių reklamų, kurios įterpiamos visur, kur tik įmanoma, skaičius. Šį kartą bendrovė sugalvojo itin veiksmingą būdą, kaip dar labiau erzinti „Premium“ prenumeratos neturinčius naudotojus.

Naujoji reklamos strategija vadinama „Pause Ads“. Ketvirtadienį vykusiame konferenciniame pokalbyje „Google“ gyrėsi sėkmingais bandymais, o tai reiškia, kad artimiausiu metu šia funkcija galės naudotis dar daugiau žiūrovų.

Kas yra Pause Ads?

Kaip matyti iš pavadinimo, Pause Ads – tai skelbimai, kurie rodomi ekrane, kai paspaudžiate vaizdo įrašo pauzę. Jos negalite praleisti, ji išnyksta tik tada, kai vėl paleidžiate vaizdo įrašą.

„Google“ bando „Pause Ads“ televizoriuose, kuriuose rodomi „YouTube“ , ir bendrovė yra labai patenkinta rezultatais.

„Pirmąjį ketvirtį sulaukėme gerų rezultatų, kai prijungtuose televizoriuose išbandėme ‚Pause Ads‘ – naujo formato nepertraukiamus skelbimus, kurie rodomi, kai vartotojai pristabdo turinį”, – sako „Google“ vyresnysis viceprezidentas ir komercijos direktorius Filipas Šindleris.

Jis taip pat priduria, kad pirmieji rezultatai rodo, jog tokie skelbimai skatina aukštą įsitraukimo lygį ir reklamuotojams siūlo aukštesnes kainas. Taigi, tai leis bendrovei uždirbti daug daugiau pinigų.

„YouTube“ ir jos reklama

yra bene didžiausias „YouTube“ pajamų šaltinis, todėl nenuostabu, kad vaizdo įrašų paslauga nori jos parodyti dar daugiau. Šiandien vartotojai susiduria su įvairiais reklamos formatais: statinėmis arba animuotomis reklaminėmis juostomis, 30 sekundžių trukmės vaizdo įrašais ir kt. Kitas būdas uždirbti pinigų – už „YouTube Premium“, nes jiems atsibodo reklamos.

Per pastaruosius metus paslauga sustiprino kovą su reklamos blokatoriais. Ji ne tik draudžia naudotojams paleisti vaizdo įrašus, jei įjungtas blokatorius, bet dabar draudžia ir specialias trečiųjų šalių programas, kurios siūlo alternatyvius „YouTube“ klientus be reklamos. Vien šie veiksmai padėjo „Google“ pagerinti savo finansinius rezultatus.

Išeiti iš AMP versijos