Šių metų vasarį „Apple“ visiškai atsisakė toliau kurti savo elektromobilį, nors prieš tai dešimt metų jį kūrė ir tam išleido apie 10 mlrd. dolerių. Agentūros „Bloomberg“ duomenimis ,„Apple“ ir BYD bendradarbiavimas padėjo pastarajai sukurti pažangesnes traukos baterijas, skirtas elektromobiliams.
Primename, kad Kinijos BYD yra antras pagal dydį pasaulyje elektrinių transporto priemonių traukos baterijų gamintojas ir antras pagal dydį pačių elektrinių transporto priemonių gamintojas. Prieš metus jai netgi pavyko išstumti JAV bendrovę Tesla iš pirmosios vietos, tačiau šiemet pastaroji atsigavo ir grįžo į pirmąją vietą.
Agentūros „Bloomberg“ duomenimis, „Apple“ ir BYD bendradarbiavimas kuriant geresnius traukos akumuliatorius prasidėjo 2017 m. ir buvo sutelktas į akumuliatorių konstrukcijos ir elementų pakavimo technologijos optimizavimą. Bent jau „Apple“ su BYD pasidalijo kai kuriomis idėjomis šioje srityje, įskaitant traukos akumuliatorių aušinimo sistemos optimizavimą.
Ypač revoliucinių idėjų dėl baterijų cheminės sudėties nebuvo, o BYD savo strategiją grindė LFP elementais, kuriuose litis derinamas su geležies fosfatu. Įmonių aljansas užsibrėžė tikslą padidinti elektromobilio nuvažiuojamą atstumą be įkrovimo.
BYD atstovai „Bloomberg“ publikaciją komentavo santūriai, teigdami, kad visos „Blade“ baterijų šeimoje įgyvendintos idėjos ir technologijos priklauso BYD, o trečiųjų šalių bendrovės neturėjo jokios įtakos.
Kartu, anot „Bloomberg“, „Apple“ iš pradžių tikėjosi kartu su BYD sukurtas technologijas panaudoti gaminant traukos baterijas savo firminiam elektromobiliui. Vėliau bendrovių pozicijos išsiskyrė, ir vėlesniuose etapuose „Apple“ orientavosi į kitus traukos baterijų tiekėjus, tačiau galiausiai visiškai atsisakė idėjos gaminti elektrines transporto priemones.