Kai kurių, senesnių automobilių gamyba nutraukiama, net jei tai yra kultiniai modeliai. Pavyzdžiui, praėjusiais metais buvo nutrauktas „Audi TT“, „Ford Fiesta“ ir klasikinės „Dodge Challenger“ versijos modelių gamyba. Šie metai – ne išimtis.
Audi S4
Iki 2024 m. pabaigos bus nutrauktas „Audi A4“ modelio gaminimas, o jo vietą užims nauja A5 modelių gama. Sportinis sedanas „Audi S4“ su turbininiu 3,0 l V6 varikliu buvo pristatytas 9-ojo dešimtmečio pabaigoje ir nuo to laiko turėjo keletą versijų. Naujausi modeliai išvystė 349 arklio galias, todėl S4 tapo greičiausiu A4 platformos automobiliu. Naująją A5 seriją sudarys sedanas, universalas ir „įkrautos“ S5 ir S5 Avant versijos.
Audi R8
Buvo planuota, kad „Audi R8“ gamyba baigsis 2023 m., tačiau dėl gamybos proceso vėlavimo paskutinis R8 iš gamyklos išvažiavo tik 2024 m. viduryje. Šis superautomobilis, paskutinis vokiškas automobilis su V10 varikliu. Modelis išvystė 562 AG ir buvo laikomas galingiausiu „Audi“ sportiniu automobiliu. Taip pat buvo 333 egzemplioriai dar galingesnės GT versijos, kuri turėjo 612 AG.
Lamborghini Huracan
Šis V10 variklį turintis automobilis taip pat bus nustotas gaminti iki 2024 m. pabaigos. Naujoji „Lamborghini“ serija bus varoma 4,0 l V8 varikliu su dviem turbinomis. Nuo 2013 m. gaminamas „Huracan“ buvo nuolat tobulinamas. Naujausioje „Tecnica 2024“ versijoje buvo sumontuotas V10 variklis, kurio galia siekė 631 AG.
Volvo S60
Volvo, kaip ir daugelis kitų automobilių gamintojų, aktyviai pereina prie elektrinio transporto. Atsižvelgiant į tai, sedanas S60 nebebus gaminamas. Šis elegantiškas modelis buvo varomas 2,0 l keturių cilindrų varikliu su turbokompresoriumi. Galingiausia versija turėjo hibridinę sistemą. Vietoj S60 dabar rinkoje pasirodys elektrinis krosoveris EX90.
Jaguar F-Type
F-Type modelis, kuris buvo parduodamas kupė ir kabrioleto versijomis, taip pat eina į istoriją. Britų gamintojas nusprendė sutelkti dėmesį į naują elektromobilių gamą. Galingiausioje „F-Type“ versijoje buvo montuojamas 5,0 litro darbo tūrio V8 variklis su kompresoriumi, išvystantis 575 arklio galias.
Bugatti Chiron
Dar viena legenda, kuri išnyks iš rinkos, yra „Bugatti Chiron“. Šio modelio gamyba bus baigta anksčiau nei 2025 m. pasirodys jo įpėdinis – modelis „Tourbillon“. Chiron buvo varomas 8,0 l W16 keturių laipsnių turbokompresoriaus varikliu, išvystančiu 1479 AG. Nors šio modelio pardavimai baigėsi 2022 m., „Bugatti“ ir toliau gamino dar kelis šimtus automobilių pagal išankstinius užsakymus. Tourbillon gaus naują V16 variklį, taigi Chiron bus paskutinis tokio tipo modelis.
Volvo subinėn tegul susikiša elektromobilšrotus. Elktromobilšroto era baigėsi net normaliai neprasidėjus. Daug gamintojų jau traukiasi nuo elktromobilšroto gamybos ir milijardus skiria naujų vidaus degimo variklių gamybai.
Kad nesibaigė tu elektromobilių erą 😂 Norvegijoj ar Vokietijoj buvai? Pilna važinėja
Iš kur čia tokios naujienos issigalvotos? 😂