BYD planuoja perkelti savo elektrinių transporto priemonių gamybą į Europą ir daugumą komponentų pirkti iš vietos tiekėjų, kad galėtų kovoti su ES importo muitais, taikomais elektrinėms transporto priemonėms.
BYD paskelbė apie planus didžiąją dalį Europoje parduodamų elektrinių transporto priemonių gaminti vietoje, kartu kritikuodama ES dėl jos taikomų importo tarifų. Nusivylęs ES reguliavimo aplinka, Kinijos automobilių gamintojas didina vietinę gamybą, kad išvengtų kai kurių finansinių smūgių. Tuo pačiu BYD aiškiai parodė, kad nesiruošia tiesiog absorbuoti papildomų sąnaudų, nesiimdama atsakomųjų priemonių.
Kinų prekės ženklas gavo papildomą 17 % muitą prie esamo 10 % muito, taikomo Kinijoje pagamintiems ir į Europą eksportuojamiems automobiliams. Tačiau kalbėdama Paryžiaus automobilių parodoje BYD vykdomoji viceprezidentė Stella Li pažymėjo, kad prekės ženklas daugelį komponentų gamins Europoje, o akumuliatorių blokus surinks Vengrijoje ir Turkijoje esančiose gamyklose.
Duodama interviu agentūrai „Reuters“ Li pridūrė, kad didžioji dalis elektrinių transporto priemonių, kurias BYD parduos Europoje, bus gaminamos Vengrijoje. Pasak Li, BYD vis dar sprendžia, ar tarifų išlaidas perkelti vartotojams, ar jas prisiimti sau. Ji pridūrė, kad dėl tarifų prekės ženklo elektromobiliai Europoje kainuos mažiausiai 30 000 EUR.
“Mes labai nesutinkame su skaičiavimais. Politikai turėtų susilaikyti nuo tarifų, kurie didina automobilių gamybos sąnaudas ir klaidina automobilių pramonę“, – pridūrė ji.