Bendrovės „Cupra“ generalinis direktorius Wayne’as Griffithsas pasidalijo ateities planais ir paskelbė apie naują modelį, sukurtą remiantis praėjusių metų koncepciniu modeliu „Dark Rebel“.
Ne visi tikėjo ispanų prekės ženklo „Cupra“, kuris debiutavo 2018 m. ir buvo atskirtas nuo „Seat“, sėkme. Tačiau, nepaisant skeptikų, jis pademonstravo fenomenalų augimą – pardavimai išaugo nuo 14 000 automobilių 2018 m. iki 230 000 pernai. Iš viso nuo nepriklausomo prekės ženklo įkūrimo bendrovė pardavė apie 650 000 automobilių, įskaitant Lietuvą.
Cupra Dark Rebel koncepcija
Artimiausiu metu bendrovė ketina plėsti savo modelių gamą. Kitais metais į markės asortimentą bus įtraukti „Leon“, „Formentor“, „Born“, „Tavascan“, „Terramar“ ir „Raval“, taip pat naujas modelis, sukurtas pagal pernai pristatytą 450 AG „Dark Rebel“ koncepciją. Šis sportinis automobilis jau kuriamas, o bendrovės generalinis direktorius Wayne’as Griffithsas optimistiškai žvelgia į ateitį.
“Yra du svarbūs svertai, kuriais galima padidinti ‚Cupra‘ prekės ženklo vertę nuo šiandieninių 1,7 mlrd. dolerių iki 4 mlrd. dolerių iki 2030 m.: vienas jų – turėti automobilį, kuris įkūnija mūsų prekės ženklą, todėl norėčiau, kad ‚Dark Rebel‘ taptų realybe. Kitas – tapti pasauliniu, nes norint sukurti tokio lygio prekės ženklo vertę, reikia būti pasauliniu prekės ženklu. Mums tai reiškia, kad iki dešimtmečio pabaigos reikia įžengti į JAV rinką.”