Pristatomas BYD Song Pro. Šis vidutinio dydžio krosoveris pasižymi firmine prekės ženklo „Dragon Face” dizaino kalba ir penktosios kartos DM iš tinklo įkraunamu hibridiniu jėgos agregatu.
BYD Song Pro kėbulo kontūrai yra tokie patys kaip ir senojo modelio. Naujasis automobilis turi tas pačias plastikines apdailos detales aplink apatinę kėbulo dalį ir šiek tiek nuožulnią stogo liniją. Iš šono sunku pasakyti, kad tai tikrai naujas modelis, tačiau iš priekio pokyčiai aiškiai matomi.
Reguliuotojo duomenimis, naujojo „Song Pro” matmenys bus 4735 x 1860 x 1710 mm, o ratų bazė – 2712 mm. Naujojo „Song Pro” įvažiavimo ir išvažiavimo kampai yra atitinkamai 18 ir 22 laipsniai. Priekinė ir galinė iškyšos yra 1008 mm ir 1015 mm.
BYD Song Pro naudojama penktosios kartos BYD DM hibridinė sistema. Automobilį varo 1,5 l BYD472QC 74 kW (99 AG) atmosferinis variklis, suporuotas su 160 kW (215 AG) BYD sinchroniniu nuolatinių magnetų elektros varikliu TZ210XYB.
Naujajame „Song Pro” sumontuota BYD dukterinės įmonės „FinDreams” gaminama „LFP Blade” baterija. Jos talpa siekia 18,3 kWh, o tai užtikrina 93 km nuvažiuojamą atstumą naudojant tik elektros energiją. Bendras nuvažiuojamas atstumas turėtų viršyti 2000 km.
Naujasis „Song Pro” oficialiai debiutuos šį mėnesį. Jo kaina svyruos nuo 15 000 iki 20 700 JAV dolerių.