Pirkėjams siūlomos dvi naujojo elektrinio hečbeko versijos – ID.3 GTX ir GTX Performance. Paaiškėjo, kad naujieji modeliai savo dinamika ne tik nusileidžia benzininiams “Golf GTI” ir “GTI Clubsport” giminaičiams, bet ir yra brangesni.
Šiemet Volfsburge įsikūrusi bendrovė savo gerbėjams pristatė “įkraunamus” “Golf GTI” ir “GTI Clubsport” hečbekus, o dabar prekyboje pasirodė dar 2 hečbekai, tačiau elektriniai ID.3 GTX ir GTX Performance.
Abiejuose elektromobiliuose sumontuotas gale sumontuotas elektros variklis. GTX modelyje jis išvysto 286 AG, o įsibėgėjimas iki pirmojo šimto trunka 5,9 sekundės, elektromobilio kaina 47 225 EUR. Galingesnis 325 AG GTX Performance variantas nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 5,7 sekundės. GTX Performance kaina yra 48 725 EUR.
Palyginimui, “Golf GTI Clubsport” su 3 l 301 AG turbininiu varikliu kaina yra 48 075 eurai, o sprintas nuo 0 iki 100 km/val. trunka 5,6 sekundės. Savo ruožtu GTI su 265 AG benzininiu varikliu iki 100 km/val. įsibėgėja per 5,9 sekundės. Šios versijos kaina Vokietijoje yra 44 505 eurai.
Baterija
Nominali talpa |
84,0 kWh |
Baterijos Tipas |
Ličio jonų |
Ląstelių skaičius |
288 |
Architektūra |
400 V |
Garantinis laikotarpis |
8 metai |
Garantinis Rida |
160 000 km |
Naudojama talpa |
79,0 kWh |
Katodinė medžiaga |
NCM |
Paketo konfigūracija |
96s3p |
Nominali įtampa |
352 V |
Formos koeficientas |
Nėra duomenų |
Pavadinimas / nuoroda |
Nėra duomenų |
Energijos suvartojimas
EVDB realus diapazonas
CO2 emisija |
0 g/km |
Transporto priemonės degalų ekvivalentas* |
1,9l/100km |
WLTP reitingai
diapazonas |
604 km |
Vardinis suvartojimas |
145 Wh/km |
Transporto priemonės sąnaudos |
131 Wh/km |
CO2 emisija |
0 g/km |
Vardinis degalų ekvivalentas |
1,6l/100km |
Transporto priemonės kuro ekvivalentas |
1,5l/100km |