„Volkswagen Tayron“ pozicionuojamas kaip „Kia Sorento“ ir „Škoda Kodiaq“ konkurentas. Jo ilgis – 4770 mm, o ratų bazė – 2791 mm. Bagažinės talpa pakėlus sėdynes svyruoja nuo 345 litrų trečios eilės sėdynių versijoje iki 885 litrų dviejų eilių modelyje. Atlenkus antrąją eilę, bagažinės tūris padidėja atitinkamai iki 2 090 litrų ir 1 905 litrų. Hibridinėje versijoje yra papildomos vietos akumuliatoriui (pakėlus ir nulenkus sėdynes tūris yra 705 ir 1 915 litrų).
Visi „Tayron“ variantai turi automatinę dviejų sankabų pavarų dėžę su šešiomis pavaromis įkraunamiems hibridams ir septyniomis pavaromis įprastai varomiems modeliams. PHEV modeliai, kaip ir baziniai benzininiai bei dyzeliniai varikliai, yra varomi tik priekiniais ratais. Bazinės komplektacijos naujasis visureigis varomas 1,5 l benzininiu varikliu su turbokompresoriumi, išvystančiu 148 AG ir 250 Nm sukimo momentą. Šiame variklyje įdiegta švelni hibridinė technologija ir jis gali veikti tik dviem cilindrais, kad taupytų degalus, kai nereikia papildomos galios.
Prie 1,5 eTSI variklio prisijungia ekonomiškas 2,0 TDI dyzelinis variklis, išvystantis tą pačią 148 AG galią, bet turintis gerokai didesnį 360 Nm sukimo momentą. 2.0 TDI variklis su visų varančiųjų ratų pavara išvysto 201 AG ir 400 Nm. VW taip pat pardavinės „Tayron“ su pora 2.0 TSI benzininių variklių: vienas iš jų yra 148 AG ir 320 Nm, o kitas – 261 AG ir 400 Nm.
Vieno hibridinio variklio galia – 201 AG, o kito – 268 AG, abiejuose derinamas 1,5 l turbininis variklis ir elektros variklis. PHEV naudoja ličio jonų akumuliatorių, kurio naudingosios energijos talpa yra 19,7 kWh, ir palaiko 50 kW nuolatinės srovės įkrovimo funkciją. Visiškai įkrautos baterijos pakanka nuvažiuoti daugiau nei 100 km. Kartu su benzino baku „Tayron eHybrid“ gali nuvažiuoti apie 850 kilometrų.
Europoje „VW Tayron“ bus pradėtas pardavinėti šį rudenį su „Life“, „Elegance“ ir „R-Line“ komplektacijomis.