Europoje debiutavo naujas bendras „Geely“ ir „Volvo“ krosoveris. Prekės ženklas „Lynk & Co“, „Geely“ dukterinė įmonė pristatė 02 modelį.
Bendrovės teigimu, penkių durų modelis yra specialiai sukurtas Europos rinkai, o dizaino ir techninių charakteristikų požiūriu jis iš esmės atkartoja Zeekr X (kinų variantas). Bazinė krosoverio versija turi galinių varomųjų ratų pavarą, 272 AG elektros variklį, 66 kWh bateriją kurios užtenka 445 km.
Nors Lynk & Co Z20 jau sertifikuotas Kinijoje, juo dar nepradėta prekiauti, todėl oficialus debiutas įvyko Europoje. Pradinė naujovės kaina yra patraukli Vokietijoje ir Prancūzijoje 4,46 m ilgio elektromobilis ant modernios SEA platformos su gausiu įrangos paketu parduodamas už 36 tūkst. eurų.
Palyginimui, už panašią kainą siūlomas mažesnių matmenų (4,26 metro) ir 59 kilovatvalandžių baterijos „Volkswagen ID.3“, tačiau jo bazinė įranga gerokai paprastesnė. Lynk & Co 02 pirkėjams nereikės papildomai mokėti už 19 colių lengvojo lydinio ratlankius, galinius diskinius stabdžius, multimedijos sistemą su 15,4 colio jutikliniu ekranu, 10,2 colio virtualų prietaisų skydelį, belaidį įtaisų įkrovimą ir elektra valdomas priekines sėdynes.
Dinamikos požiūriu „Lynk & Co 02“ gali konkuruoti su „Volkswagen GTX“ modeliais: įsibėgėjimas iki 100 km/val. trunka tik 5,5 sek. Krosoveris taip pat išsiskiria greituoju įkrovimu: iš 150 kilovatų šaltinio vos per pusvalandį galima įkrauti akumuliatorių nuo 10 iki 80 proc. Papildoma įranga: kelio ženklų atpažinimo sistema, aklosios zonos aptikimo sistema, adaptyvioji kruizo kontrolė ir eismo juostos kontrolė.
Pirmieji „Lynk & Co 02“ pardavimai Europoje parodys, kaip europiečiai reaguos į naująjį gaminį. Nepaisant mažėjančių elektromobilių pardavimų žemyne ir tokių bendrovių kaip „Volkswagen“, „Stellantis“ ir „ Renault“ skleidžiamo pavojaus signalo, aukšti muitų tarifai dar visiškai nesustabdė kiniškų elektromobilių plėtros.