Atnaujinta šio elektrinio krosoverio versija, skirta Pietų Korėjos rinkai, turėtų būti pradėta gaminti 2025 m. vasarį, o JAV planuojama pradėti gaminti 2025 m. vasarą, taigi šis modelis bus pagamintas 2026 m.
Nepaisant kamufliažo, pastebima, kad išoriniai pokyčiai nebus dideli. Tikimasi naujos priekinių žibintų grafikos, sportiško priekinio buferio ir atnaujinto ratų dizaino. Viduje greičiausiai bus nedidelių pakeitimų informacinių ir pramoginių sistemų bei ryšio srityje.
Po variklio dangčiu atnaujintas GV60 gaus didesnį aukštos įtampos akumuliatorių, panašų į tą, kuris naudojamas „Hyundai Ioniq 5“ ir „Kia EV6“. Vietoj ankstesnės 77,4 kWh baterijos, dabar ilgo nuotolio „Ioniq 5“ ir „EV6“ versijos turi 84 kWh bateriją, kuri užtikrina ilgesnį nuotolio atstumą.
Be to, tikimasi, kad 2025 m. trečiąjį ketvirtį „Genesis“ pristatys didelio pravažumo „GV60 Magma“ versiją. Ši transporto priemonė bus pirmoji „Magma“ gamoje, kuriai bus suteiktas didelio pravažumo transporto priemonės pavadinimas. GV60 Magma galia bus panaši į „Hyundai Ioniq 5 N“, išvystančio iki 641 AG, ir „Kia EV6 GT“, išvystančio 576 AG.
2024 metų modelio GV60 maksimali galia „Boost“ režimu siekia 483 AG, o įprasta galia – 429 AG ir 700 Nm sukimo momentas. Dėl šių savybių jis yra galingas konkurentas elektrinių krosoverių rinkoje.