Iki 2040 m. „Renault“ nori pasiekti, kad Europoje anglies dioksido emisija būtų neutrali. Siekdama šio tikslo, bendrovė padvigubina baterijomis varomų elektrinių transporto priemonių skaičių, tačiau tvirtina, kad vandenilinės transporto priemonės vis dar turi ateitį. Dabar ji pristatė „Emblème“ koncepciją, kuri iš tikrųjų yra ir viena, ir kita. Šiame stilingame automobilyje suderintas vandenilio kuro elementas ir akumuliatorius.
„Renault” šį kėbulą vadina shooting brake, nors klasikiniu požiūriu šiam kėbului būdingas mažesnis durų skaičius. Nepaisant kėbulo stiliaus, „Emblème“ yra aerodinaminė koncepcija, kurios pasipriešinimo koeficientas yra vos 0,25. Jo išvaizda gerokai skiriasi nuo įprastų serijinių modelių, todėl galime tikėtis, kad kai kurie jo dizaino elementai išnyks iš serijinių modelių. Tai gana didelis automobilis, kurio ilgis siekia 4,8 m, bet aukštis – tik 1,52 m, todėl jis pasižymi aptakiu profiliu.
Renault teigia, kad „Emblème“ gali nuvažiuoti 1000 kilometrų „taip pat greitai, kaip ir automobilis su vidaus degimo varikliu“. Ši citata daroma su prielaida, kad 2,8 kg sveriančio vandenilio bako pripildymui reikia sustoti du kartus, jei pavyks rasti degalinių, nes praėjusių metų pabaigoje pasaulyje jų buvo maždaug 1 000. Kiekvienas sustojimas trunka mažiau nei penkias minutes, o pilno bako užtenka nuvažiuoti 350 kilometrų. 40 kWh nikelio-mangano-kobalto (NMC) akumuliatoriaus dėka mieste žemas universalas elgiasi kaip elektra varomas automobilis.
Paprasti skaičiavimai rodo, kad pilnai įkrautos baterijos turėtų pakakti nuvažiuoti 300 kilometrų. Emblème turi galinių varomųjų ratų pavarą, kurią užtikrina gale sumontuotas 215 arklio galių variklis.
Nepaisant sudėtingos transmisijos, „Emblème“ nėra toks sunkus kaip dauguma tradicinių hibridinių ar elektrinių transporto priemonių. Renault reklamuoja, kad, inžinieriams suradus ir pašalinus kiekvieną papildomą kilogramą, automobilio savasis svoris yra 1750 kg. Visos šios pastangos buvo dedamos siekiant užtikrinti, kad įspūdingas universalas būtų kuo mažiau kenksmingas aplinkai.
Koncepcinis automobilis bus viešai pristatytas 2024 m. spalio 14-20 d. vyksiančioje Paryžiaus automobilių parodoje.
Nieko čia blatno nematau, renuškei reiktų kaisti ir pavadinima ir ženkla visiškai kardinalei, nes vien pavadinimas „Reno” jau atšoksta fantazija pirkti…