Garsusis „Ferrari“ logotipas – geltoname fone šuoliuojantis juodas žirgas – yra vienas labiausiai atpažįstamų simbolių automobilių pasaulyje. Šis logotipas nuėjo ilgą kelią ir laikui bėgant tapo tikru prabangių sportinių automobilių simboliu.
Ką reiškia „Ferrari“ logotipas?
Ferrari logotipas turi ypatingą istoriją, kuri siekia Italijos karinių oro pajėgų laikus. Iš pradžių šis simbolis atsirado ant lenktyninių automobilių, kur raidės „S“ ir „F“ reiškia „Scuderia Ferrari“ – „stabilus“ arba „Ferrari“ žirgynas – užsimenant apie šio prekės ženklo žirgų vikrumą ir jėgą.
Juodojo eržilo istorija
Kompanijos įkūrėjas Enzo Ferrari sukūrė logotipą, kurį įkvėpė Italijos karinių oro pajėgų piloto grafo Francesco Baracca simbolis. Grafas Baracca ant savo lėktuvų piešdavo juodą žirgą, ir šis simbolis išgarsėjo visoje Italijoje. Po to, kai 1918 m. Baracca žuvo viename iš kovinių mūšių, jis tapo nacionaliniu didvyriu.
Idėją naudoti juodą žirgą kaip „Ferrari“ simbolį pasiūlė grafienė Paolina Baracca, kuri tikėjo, kad eržilas atneš sėkmę Enzo Ferrari. Enzo mielai sutiko su pasiūlymu, tačiau pridėjo geltoną foną, kad pabrėžtų ryšį su gimtuoju Modenos miestu, kur geltona yra viena iš simbolinių spalvų.
Šiandieninis „Ferrari“ logotipas
Dėl šios istorijos lenktyninis žirgas tapo ne tik greičio ir stiliaus, bet ir Italijos kultūros simboliu. „Ferrari“ logotipas ne tik atpažįstamas visame pasaulyje, bet ir tapo prabangos, stiliaus ir pergalės simboliu.