Kai vairuotojai lankosi automobilių servise, jie tikisi kokybiškų paslaugų ir greito problemų sprendimo už prieinamą kainą. Tačiau kartais jie susiduria su mechanikų, kurie naudojasi jų nepatyrimu, apgaule ir sukčiavimu. Įvardijame septynias tipiškas apgavystes kurios naudojamos autoservisuose.
1. Per didelis mokestis už darbą:
Mechanikas darbo metu padidina kainą, aiškindamas tai naujomis problemomis ir sunkumais. Norint to išvengti, reikia iš anksto susitarti dėl darbų apimties ir kainos.
2. Nebaigtas darbas:
Dažnai meistrai išrašo sąskaitas už darbus, kurie iš tikrųjų nebuvo atlikti. Automobilių savininkai turėtų atidžiai patikrinti, už ką moka, ir, jei įmanoma, stebėti darbus.
3. Naujų dalių keitimas naudotomis:
Nesąžiningi mechanikai kartais įdeda naudotas dalis ir išrašo sąskaitą kaip už naujas. Visada paprašykite grąžinti pakeistas dalis, kad įsitikintumėte, jog nebuvote apgauti.
4. Per didelės atsarginių dalių kainos:
Dažnai autoservisuose dirbantys mechanikai parduoda atsargines dalis už išpūstą kainą, pasinaudodami tuo, kad klientas nežino tikrosios jų kainos. Kad to išvengtumėte, turėtumėte iš anksto išsiaiškinti kainą. Geriausias variantas – patiems nusipirkti atsarginių dalių už priimtiną kainą ir atvežti jas į autoservisą.
5. Dalys perkeliamos iš vieno automobilio į kitą:
Jei įmanoma, patikrinkite, ar remontuojant iš jūsų automobilio nebuvo išimtos kokios nors dalys. Tokiais atvejais jums gali prireikti profesionalios pagalbos.
6. Nekokybiškas remontas:
Dažnai pasitaiko, kad už remontą buvo paimti visi pinigai, tačiau problema nebuvo išspręsta. Norėdami to išvengti, aptarkite su meistru, ką ir kaip jis darys, kad problema būtų išspręsta. Taip pat turėtumėte kreiptis į servisą, kuris savo darbams suteikia garantiją.
7. Neteisėtas atsarginių dalių pakeitimas:
Kartais technikai pakeičia tinkamas naudoti ir nenaudojamas dalis, reikalaudami papildomo užmokesčio. Norėdami to išvengti, aptarkite šiuos klausimus iš anksto ir reikalaukite grąžinti pakeistas dalis.