Pereidami nuo mechaninės prie automatinės pavarų dėžės, vairuotojai iš pradžių gali nepriprasti prie sankabos pedalo nebuvimo. Avariniu atveju jie gali automatiškai nuspausti pedalus abiem kojomis, tačiau automatinėje pavarų dėžėje tai bus stabdžių ir akceleratoriaus, o ne stabdžių ir sankabos pedalai, kaip mechaninėje pavarų dėžėje. Vairavimo instruktorius paaiškino, kas tokioje situacijoje gali nutikti automobiliui.
Ekspertas pažymi, kad tokių situacijų pasitaiko dažnai. Kritiniais momentais vairuotojai veikia instinktyviai, negalvodami, o tai gali sukelti problemų su varikliu, stabdžiais ir transmisija. Ypač nukenčia senesni automobiliai, nors šiuolaikiniai modeliai jau turi apsaugą nuo tokių atvejų. Tačiau variklis vis dar ne visada gali būti apsaugotas, o stabdžių diskai dėl perkrovos gali perkaisti ir deformuotis.
Tokių gedimų remontas vairuotojui gali brangiai kainuoti. Norint išvengti problemų, reikia reguliariai treniruotis ir priprasti tinkamai reaguoti į įvairias situacijas vairuojant automobilį su automatine pavarų dėže.
Tai ir parašykite, kad automobilis užges, o po to vardinkite kas gali būti. Taip elgiantis dažnai, gal ir kas nors bus, bet nuo 2-3 kartų tikrai nieko automobiliui nebus. Negąsdinkite
Bus burnout jei galas varomas
Kad kai spaudi gaza ir stabdį gaunasi launchinimas taip yra važiuojama draguose kad sukeltų turbinos slėgį ir greičiau startuotų. Užgesti nelabai įmanoma 😅