Daugelis automobilių savininkų atidėlioja reguliarią automobilio techninę priežiūrą iki paskutinės akimirkos, nors žino, kad pagal gamintojo rekomendacijas alyvą reikia keisti kas 10-15 tūkst. kilometrų. Automobilių mechanikas paaiškino, kas nutiktų automobiliui, jei nuvažiuotumėte daugiau nei 30 tūkst. kilometrų nepakeitę šio skysčio.
Ekspertas pateikė pavyzdį, kad geriau paaiškintų, kaip veikia alyva, kai ji keičiama retai. Jei į paprastą variklį, neturintį didelės galios, įpilsite kokybiškos alyvos ir nekeisite jos iki 30 tūkst. kilometrų, ji nepadarys didelės žalos. Tai ypač aktualu, jei vairuotojas neužsiima agresyviu vairavimu, o važiuoja atsargiai.
Nors garantijų, kad varikliui nieko nenutiks, nėra, tikimybė, kad jis veiks be problemų, yra gana didelė. Tačiau vėliau alyvą reikės keisti dažniau, kas 2-3 tūkst. km, kad būtų pašalintos susikaupusios nuosėdos ir anglies nuosėdos. Ši taisyklė netaikoma varikliams, kurių darbinio tūrio litrui tenka daugiau kaip 100 arklio galių. Tokiais atvejais yra didelė rizika, kad variklį reikės kapitališkai remontuoti.