Elektromobilių rinka Kinijoje perpildyta žaidėjų, todėl „Xiaomi“ noras įžengti į šį segmentą buvo netikėtas. Bendrovės įkūrėjas Lei Junas prisipažino, kad žengti šį žingsnį jį paskatino JAV sankcijų „Xiaomi“ atžvilgiu grėsmė.
Buvusio JAV prezidento Donaldo Trumpo administracija 2021 m. sausio mėn. įtraukė „Xiaomi“ į JAV prekybos departamento juodąjį sąrašą. Po keturių mėnesių bendrovei pavyko užginčyti šį sprendimą teisme. Po dviejų mėnesių Lei Junas paskelbė ketinantis įžengti į elektromobilių rinką, kad ateityje išvengtų panašių sankcijų.
Kadangi dėl galimų sankcijų buvo sunku pritraukti trečiųjų šalių kapitalo, Lei Jun nusprendė investuoti savo lėšas į elektrinių transporto priemonių verslo plėtrą.
Per ateinančius dešimt metų jis planuoja išleisti apie 10 mlrd. dolerių, vadindamas šį projektą paskutiniu dideliu verslininko žingsniu savo gyvenime. Iš šios sumos 756 mln. dolerių jau išleista gamyklos Pekine, kurioje šiuo metu gaminami SU7 elektromobiliai, statybai. Iš pradžių „Xiaomi“ naudojosi BAIC licencija jiems gaminti, tačiau neseniai gavo savo licenciją.
Artimiausiu metu „Xiaomi“ planuoja iki šių metų lapkričio mėn. pasiekti 100 000 elektromobilių metinę gamybos apimtį, o iki metų pabaigos – 120 000 automobilių. Birželio mėn. bendrovė Pekino gamykloje pradėjo antrąją SU7 elektromobilių gamybos pamainą. Nuo pardavimų pradžios šių metų pavasarį bendrovė klientams jau pristatė daugiau kaip 30 000 transporto priemonių.