Šis keistas variklis yra tik prototipas, tačiau jis gali tarnauti kaip elektromobiliuose įmontuotas generatorius. Vidaus degimo varikliai mus lydės dar ilgai, nes automobilių gamintojai neskuba elektrifikuotis.
Tokie automobilių gamintojai kaip „Toyota“ paskelbė apie naujas investicijas į benzinines jėgaines, o tokios rizikos kapitalo įmonės kaip „Avadi“ radikaliai jas pertvarko, kad atitiktų žaliųjų judėjimo reikalavimus. Naujajame „Avadi“ variklio prototipe iš naujo įsivaizduojamas rotacinis variklis, vietoj besisukančio trikampio įrengiant cilindrinį stūmoklį, kuris sukasi apie savo ašį.
Keturtakčiame 0,25 l darbinio tūrio variklyje yra du nepriklausomi savaime išsibalansuojantys švaistikliai, jungiantys vieną besisukantį stūmoklį su pora krumpliaračių. Jie veikia kaip žirklės, palengvinančios sukimąsi. Pavaros sukasi ant karteryje esančio fiksuoto krumpliaračio žiedo, todėl galima sukurti lengvesnį ir galingesnį variklį, turintį mažiau judančių dalių nei tradicinis variklis.
Bendrovė mano, kad naujoji variklio konstrukcija gali būti naudojama įvairiose srityse, įskaitant lengvuosius automobilius, tačiau neturėtume tikėtis, kad ji padės sutaupyti degimo energiją. Avadi tvirtina, kad variklis gali būti elektromobiliuose įmontuotas elektros energijos generatorius. Jis yra labai kuklių matmenų ir svorio, o 0,25 litro darbinio tūrio išvysto 15,8 arklio galios. To gali nepakakti galingam akumuliatoriui papildyti, tačiau tai tik prototipas, kurį galima padidinti.
Lėtėjant elektromobilių pardavimams, automobilių gamintojai pristato naujus hibridinius automobilius, kuriuose naudojami įmontuoti generatoriai, pavyzdžiui, „Mazda MX-30“ ir naujasis „Ram 1500 Ramcharger“. Krosoverio baterijai įkrauti „Mazda“ naudoja 0,83 litro darbo tūrio variklį, išvystantį 74 arklio galias. Ram šiek tiek daugiau pasistūmėjo galios srityje – į savo hibridinį pikapą sumontavo 174 AG 3,6 l V-6 variklį, tačiau abu šie modeliai įrodo, kad automobilių gamintojai žaidžia su jėgainių konfigūracijomis.
Šiuo metu variklis yra tik prototipas.