Pastaraisiais metais automobilių gamintojai, siekdami sutaupyti, vis dažniau standartinius automobilio atsarginius ratus pradėjo keisti padangų sandarikliu. Naudodami jį galėsite laikinai užlopyti skylę, kad galėtumėte grįžti namo arba nuvykti į artimiausią autoservisą. Tačiau kai kurie vairuotojai yra taip sužavėti šio gaminio patikimumu, kad klaidingai laiko jį alternatyva visiškam remontui. Ekspertai paaiškina, kodėl tai neteisinga.
Tyrimai rodo, kad vidutiniškai padangų sandariklis skirtas naudoti iki 150 kilometrų arba trijų dienų. Remontuodami padangą vairuotojai turėtų būtinai pranešti mechanikui, kad naudojo padangų sandariklį, kad jis galėtų jį pašalinti.
Sprendimas remontuoti pradurtą padangą naudojant padangų hermetiką gali būti gera idėja trumpalaikiam remontui. Tačiau per ilgas medžiagos palikimas padangoje gali turėti pasekmių. Pirmiausia, viršijus rekomenduojamą naudojimo laiką, padanga gali išsibalansuoti. Ji taip pat gali užkimšti padangų slėgio stebėjimo sistemą. Be to, tokia praktika gali sukelti bendrą padangos pažeidimą.