Ne visi automobiliai yra gerai apsaugoti nuo triukšmo. Kai kurie modeliai turi gan neblogą triukšmo izoliaciją, tačiau dauguma – ne. Tai išduoda nemalonūs vėjo, padangų ir eismo garsai, dėl kurių vairavimas gali tapti nemalonus. Taigi kodėl automobilių gamintojai taupo triukšmo izoliacijai?
Tai gali būti techniniai ir ekonominiai apribojimai. Teoriškai įmanoma sukurti visiškai tylų automobilį, tačiau tam reikia daug pinigų. Inžinieriai turi biudžeto apribojimus, kurie lemia, kokias medžiagas ir technologijas galima naudoti triukšmo izoliacijai. Biudžetiniams ir vidutinės klasės automobiliams triukšmo izoliacijos gerinimo išlaidos dažnai yra per didelės.
Įrengiant triukšmo izoliaciją gamykloje, svarbu laikytis tam tikrų standartų, priklausomai nuo automobilio klasės. Brangiuose ir aukščiausios klasės modeliuose triukšmo izoliacija paprastai būna labai gera, o biudžetiniuose automobiliuose triukšmo izoliacijos kaina sumažinama siekiant sumažinti automobilio kainą.
Visiškai tylus automobilis yra labai brangus, todėl biudžetiniuose ir vidutinės klasės modeliuose dažnai taupoma triukšmo izoliacijai.
Kitas svarbus aspektas – triukšmo izoliacijai naudojamų medžiagų kiekis ir tipas. Be salono apdailos, automobiliuose dažnai naudojama ne tik vidaus, bet ir išorės triukšmo izoliacija – mastika. Ši mastika ne tik mažina triukšmą, bet ir apsaugo automobilį nuo korozijos, nes ji taip pat yra sandariklis. Tai papildomas triukšmo izoliacijos ir apsaugos nuo rūdžių sluoksnis. Žinoma viskas vėl remiasi į pinigus.
Kaip sakant, kiek mokate tiek ir gaunate.