Švedijos bendrovė „Koenigsegg“ patikslino keturviečio hiperautomobilio „Gemera“ techninio „išpildymo“ planus. Vietoj paskelbtos inovatyvios hibridinės jėgainės modelyje bus montuojamas 5 litrų V8 variklis.
Anksčiau buvo planuota bazinę versiją aprūpinti 2,0 l trijų cilindrų vidaus degimo variklių su dviem turbokompresoriais komplektu ir trimis elektros varikliais. Bendra hibrido galia siekė 1400 AG, o sukimo momentas – 1850 Nm. Kaip alternatyva „Gemera“ buvo siūloma su tandeminiu 5,0 l V8 varikliu su dviem turbokompresoriais iš „Jesko“ ir 9 laipsnių automatine pavarų dėže. Šio variklio galia siekė 2300 AG, o sukimo momentas – 2750 Nm. Tačiau paaiškėjo, kad dauguma „Gemera“ klientų pasirinko alternatyvų variantą su V8.
Nors hibridinio variklio galia buvo beveik 1 000 AG mažesnė nei V8 su dviem turbokompresoriais, jis buvo maždaug 270 kg lengvesnis. Be to, naujasis modelis turėjo tapti pirmuoju automobiliu, kuriame būtų sumontuotas naujoviškas „Koenigsegg“ bepakopis stūmoklinis variklis „Freevalve“. Deja, galingesnio V8 pagunda pirkėjams buvo per stipri. Koenigsegg teigė, kad bendrovė neatsisako 2 litrų variklio ir kad ateityje jis gali būti naudojamas kituose projektuose.