Vairuotojai Lietuvoje turėtų būti pasirengę padidintai savo automobilių techninės būklės kontrolei. Ypač daug dėmesio reikėtų skirti padangų būklei. Už padangų eksploatacijos taisyklių pažeidimą numatytos baudos.
Pagal KET taisykles, minimalus lengvųjų automobilių (B kategorija) padangų protektoriaus gylis, įskaitant priekabas (jeigu jose įrengti stabdžiai) ir kai automobilio arba priekabos bendroji masė ne didesnė kaip 3,5 tonos, nuo lapkričio 10 d. iki kovo 31 d. yra 3,0 mm. Nurodytu laikotarpiu eksploatuojamos padangos, skirtos važiuoti žiemą, žymimos ženklu „ * “ (snaigės simbolis).
Be to, draudžiama naudoti padangas su pažeidimais, įpjovimais ar skirtingais protektoriaus raštais. Taip yra todėl, kad padangų būklė turi tiesioginės įtakos vairavimo saugumui, ypač žiemą, kai avarijų rizika labai padidėja.
Policija reguliariai tikrina padangų būklę stabdydama eismo dalyvius, ypač žiemą. Už netinkamą padangų naudojimą skiriama bauda nuo 50 iki 100 eurų. Be to, gali būti panaikinama techninė apžiūra.
Automobilio su dygliuotomis padangomis galas turi būti pažymėtas skiriamuoju ženklu – baltu lygiakraščiu trikampiu su raudonu apvadu ir padangos dyglio simboliu viduryje.
Bauda bus menkiausias nuostolis padarius avariją su plikom ar vasarinėm žiemą padangom – draudimas tik apsidžiaugs.