Net daugelis patyrusių vairuotojų, statydami automobilį su automatine pavarų dėže, daro tą pačią klaidą, kuri ilgainiui gali pakenkti transmisijai.
Ekspertai paaiškino, kaip neteisingai parkuoti automobilį.
Sustabdę automobilį vairuotojai dažnai naudoja „P“ (parkavimo) perjungimo padėtį. Atrodytų, logiška, tačiau iš tiesų tai iš esmės žalingas elgesys, nes visą automobilio svorį laiko mažas ir labai trapus mechanizmas, esantis dėžės viduje. Žinoma, tai ilgainiui lemia greitą jo nusidėvėjimą ir gedimą.
Ekspertai pažymi, kad neigiamų pasekmių galima išvengti laikantis teisingo parkavimo algoritmo. Taigi, sustabdę automobilį, turėtumėte perjungti pavarų svirtį į neutralią „N“ padėtį. Tada reikia įjungti stovėjimo stabdį ir tik tada naudoti „P“ padėtį. Taip gerokai sumažinsite transmisijos apkrovą.
Na turiu nauja Toyota Corolla Cross ir po pastaruoju metu daugybę straipsniu ta tema, nutariau nuvažiuoti i Toyota centra/serviza ir paklausti apie tai . Tai jie stovėjimo stabdį rekomendavo naudoti tik įkalnėje ir nuokalnėje o kitu atveju bent Toyotom jis nereikalingas.
O kam tada parking padėtis? Nedarytu jos ir ramu, niekas nelūžta.
Parking padėtis nėra transporto priemonės stovėjimo stabdis. Tai pavarų dėžės hidrotransformatoriaus stabdis.
O nusilenkti ir du kartus suploti pamiršot?
Užtraukti rankinį