Bendrovė „Magna“ jau daugiau kaip 20 metų kuria automobiliams skirtas naktinio matymo kameras. Automobilių komponentų gamintoja atskleidė keletą jų kūrimo ir veikimo paslapčių.
Pirmąją termovizorinę sistemą Austrijos kūrėjas sukūrė dar 2003 m. Sistema buvo pavadinta „Night Vision“ ir 2005 m. buvo įdiegta 7 serijos BMW automobilyje, o nuo to laiko ją naudojo 13 automobilių gamintojų 40-yje automobilių modelių. Šiuolaikinės sistemos pasižymi didesniu veikimo nuotoliu, geresnėmis aptikimo galimybėmis ir aiškiais vaizdais net visiškoje tamsoje.
JAV Nacionalinės greitkelių eismo saugumo administracijos duomenimis, daugiau kaip 76 % pėsčiųjų žuvo tamsoje, o Jungtinėje Karalystėje Karališkosios nelaimingų atsitikimų prevencijos draugijos statistika rodo, kad 40 % nelaimingų atsitikimų įvyksta tamsoje.
Ne visi jie įvyksta dėl vairuotojo regėjimo sutrikimų, tačiau manoma, kad sumažėjęs regėjimo aiškumas tamsoje yra akivaizdžiausias pavojus. Su amžiumi mūsų naktinis regėjimas prastėja. Medicininių tyrimų duomenimis, nuo 15 iki 65 metų amžiaus laikas, reikalingas atsigauti nuo akinimo, pailgėja nuo vienos iki 19 sekundžių.
Pažangiausia „Magna“ termovizorinė kamera yra golfo kamuoliuko dydžio, o 2000 m. ji buvo lėkštės dydžio. Tokios kameros paprastai įrengiamos automobilio priekyje. Ji prijungiama prie valdymo bloko, kuris per prietaisų skydelį siunčia vairuotojui įspėjimus, kai aptinkamas pavojus.
Magna siekia galiausiai sumažinti kameros dydį iki cukraus kubelio dydžio ir nuolat tobulina programinę įrangą, kad pagerintų aptikimo algoritmus bei vaizdo aiškumą.
Naujos kartos technologija debiutuos vėliau šiais metais, ir nors dabartinė versija gali matyti keturis kartus toliau nei priekiniai žibintai, naujasis įrenginys leis vairuotojui naktį matyti dar toliau.