Kelių leidinių duomenimis, masinė „ Mazda EZ-6“, kaip pasaulinio modelio, gamyba planuojama 2024 m. rudenį. Naujasis modelis bus skirtas Europai ir Kinijai.
Tai reiškia, kad elektrinis „Mazda EZ-6“ gali pakeisti dvylikos metų senumo „Mazda 6“, bent jau sedano kėbulu. Japonijoje „Mazda 6“ gamyba buvo nutraukta 2024 m. balandžio pabaigoje, tikimasi, kad šio modelio neteks ir kitos rinkos.
Be to, „Mazda“ jau užpatentavo „6e“ pavadinimą ir logotipą Europoje. Šiuo metu „Mazda“ gamoje siūlomas tik vienas elektromobilis – kuklaus nuotolio elektrinis krosoveris MX-30.
Kinijoje pristatytas „Mazda EZ-6“ konceptas buvo sukurtas būstinėje Hirošimoje. Liepos mėn. automobilis sėkmingai nuvažiavo nuo bendros įmonės „Changan Mazda“ surinkimo linijos Kinijoje.
Tuo pačiu metu „Mazda“ ir „Changan Mazda“ pasirašė bendradarbiavimo elektromobilių eksporto srityje sutartį, pagal kurią „Changan Mazda“ buvo paskirta išskirtine Kinijos naujų energijos šaltinių mokslinių tyrimų, plėtros ir gamybos baze pasaulinei rinkai.
Planuojama, kad EZ-6 kaip pasaulinis modelis bus oficialiai pristatytas 2024 m. rudenį, o iš pradžių jį bus galima įsigyti Kinijoje ir Europoje (greičiausiai nuo 2025 m.).
Mazda EZ-6 naudojama Kinijos „Mazda“ partnerio „Changan Automobile“ programinė įranga ir elektrifikavimo technologija. Naujajame automobilyje bus įrengta 2.5 lygio autonominio vairavimo palaikymo sistema, 7 nm Qualcomm SA8155P lustas, keturios didelės raiškos panoraminės kameros ir dvylika didelio našumo ultragarsinių radarų. Jame bus įgyvendinami įvairūs pažangaus vairavimo scenarijai, pavyzdžiui, autonominis parkavimas, nuotoliniu būdu valdomas parkavimas, nuotolinis pažangus parkavimas ir sekamas parkavimas.