BMW išgyvena permainų laikotarpį, pristatydama daugybę naujų modelių, paremtų tiek laukiamu „Neue Klasse“ projektu, tiek pasiteisinusia CLAR platforma. Ir visi jie gali pasigirti iš esmės pakeista išvaizda. Vienas svarbiausių kuriamų naujų modelių yra naujos kartos X5, kurio dizainas gali būti panašus į tą, kuris pavaizduotas leidinio „Kolesa“ renderiuose.
Šio mėnesio pradžioje šnipų fotografai užfiksavo bandomuosius X5 prototipus, padengtus sunkiai maskuojančia medžiaga ir apmušalais. Nors didžioji jų dizaino dalis buvo paslėpta, jie vis tiek pastebimai skyrėsi nuo dabartinio modelio, todėl kilo smalsumas dėl galutinės išvaizdos. Jei šios naujos 2027 m. X5 vizualizacijos pasitvirtins, krosoveris gali įgauti gerokai aptakesnį dizainą.
Labiausiai į akis krintančius pokyčius galima atpažinti iš karto. Kaip ir „X“ koncepcijoje, 2027 m. X5 turi apšviestas groteles, kurios yra daug kompaktiškesnės už masyvias groteles, pastaraisiais metais paplitusias ant BMW modelių.
LED priekiniai žibintai integruoti į naująsias groteles ir turi LED elementus, o vaizdą užbaigia agresyvus buferis su aštriomis linijomis ir juodais akcentais.
Vienas iš labiausiai intriguojančių 2027 m. BMW X5 bruožų, pastebėtų naujausiose šnipinėjimo nuotraukose, yra tai, kad visiškai nėra tradicinių durų rankenų. Kaip matyti iš šių vizualizacijų, naujasis modelis turės nedideles elektronines rankenas, kylančias iš vidurinių ir galinių statramsčių, panašiai kaip „Ford Mustang Mach-E“.
Naujojo X5 galinė dalis taip pat bus įdomi. Priekiniai žibintai atrodo siauresni nei dabartinio modelio ir turi įmantrų LED parašą. Taip pat matomas drąsus difuzorius, nors tokiam krosoveriui vargu ar reikės tiek daug prispaudžiamosios jėgos, nukreiptos į galinę ašį.
Nors projekto detalės vis dar laikomos paslaptyje, galima drąsiai teigti, kad vidaus degimo varikliai bus mažesni ir sukurti atsižvelgiant į degalų taupymą.
Planuojama, kad naujojo BMW X5 premjera įvyks 2026 m., o prekyba prasidės 2027 metais.